Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- میزگرد' افزایش سن ازدواج جوانان، پیامدها و راهکارها' روز یکشنبه با حضور کارشناسان و مسئولان در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این میزگرد، مجتبی یکتا منش معاون فناوری اطلاعات و آمارهای جمعیتی اداره کل ثبت احوال اصفهان، حسین خاکشور کارشناس مسئول واحد مشاوره اداره کل بهزیستی استان اصفهان، حسین بهرامی کارشناس آمار اداره کل ثبت احوال اصفهان، علیرضا معماریان استاد دانشگاه و رئیس انجمن روانشناسان مثبت گرا ایران و علی رحمانی استاد جامعه شناسی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزایش سن ازدواج یکی از مهمترین موضوعات حوزه جوانان است که برنامه ریزی برای کاهش سن ازدواج و افزایش کیفیت زندگی جوانان از اهمت خاصی برخودار است.
این کارشناسان مسائل اقتصادی ، فراهم بستر اجتماعی ، شغل ، بیکاری، نگرش ها و نبود فرهنگ سازی و آموزشهای بهداشتی و روانی از جمله چالشهای فراروی جوانان در زمینه ازدواج برشمردند.
در 9 ماهه امسال بیش از 20 هزار و 700 واقعه ازدواج در استان اصفهان به ثبت رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال قبل سه درصد رشد داشته است.
بر اساس آمار اداره کل ثبت احوال استان اصفهان بیشترین فراوانی سن ازدواج در بین خانم ها از 24-29 سالگی و آقایان 29-34 سالگی بوده است.
تفصیل این میزگرد روزهای آینده روی سایت ایرنا قرار می گیرد.
/6026/7131

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اصفهان ازدواج ميزگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد