Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - هافبک ولزی توپچی‌ها اولین مرحله از تست‌های آمادگی‌اش برای پیوستن به بانوی پیر را در لندن انجام می‌دهد. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرون رمزی قرار است امروز (یکشنبه) در شهر لندن اولین مرحله از تست پزشکی خود برای باشگاه یوونتوس را جهت پیوستن انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که هافبک ولزی آرسنال با بانوی پیر برای پیوستن به این تیم در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد با حقوق 7.5 میلیون یورو (با احتساب پاداش‌ها) در سال به توافق رسیده است.

قرارداد او با آرسنال در ماه ژوئن تمام می‌شود و به این ترتیب او می‌توانست در ماه ژوئن با مشتریانش مذاکره کند و ظاهراً تورین مقصد بعدی او خواهد بود.

در همین راستا دو نشریه گاتزتا دلواسپورت و کوریره دلواسپورت، مدعی شده‌اند که نمایندگان یوونتوس به لندن رفته‌اند تا به صورت پنهانی از رمزی تست پزشکی بگیرند که البته این بخش اول از تست‌هایی است که از این بازیکن ملی‌پوش گرفته می‌شود و مابقی آنها در پایان فصل در تورین صورت می‌گیرد.

یوونتوس چنین فرآیندی را هم برای خرید سامی خدیرا از رئال مادرید و امره جان از لیورپول، دو هافبکی آلمانی که به عنوان بازیکن آزاد به بانوی پیر پیوستند انجام داده بود.

فوتبال جهان|صعود آسان یوونتوس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا

 

قرارداد امره جان با یووه 5 ساله خواهد بود که حقوق پایه آن 6.5 میلیون یورو است. او در صورتی که در 50 درصد از تمام بازی‌های فصل آینده یوونتوس بازی کند نیم میلیون یورو دیگر هم به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد و 1.5 میلیون یوروی دیگر هم در صورتی که در 70 درصد تمام بازی‌های فصل آینده بانوی پیر به میدان برود خواهد گرفت. مدیر برنامه‌های رمزی هم از عقد این قرارداد 9 میلیون یورو حق کمیسیون می‌گیرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT12 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.

او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال