Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین درویشی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شانزدهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد با دعوت از تیم های داغستان روسیه، گرجستان، ترکیه و آذربایجان و تیم هایی از استان های سراسر کشور و تیم های منتخب استان مازندران روزهای 27 و 28 دی ماه جاری در شهر بهشهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ترکیب تیم همدان را در وزن 57 کیلو گرم حسین شفیعی از اسدآباد، وزن 61 کیلوگرم مهیار اسدی از اسدآباد، وزن 65 کیلوگرم علیرضا حاجعلی از بهار، وزن 70 جواد مرادی از همدان و در وزن 74محمدرضا شاه محمدی از همدان تشکیل می دهند.
درویشی بیان کرد: در وزن 79محمد امین قپانوری از نهاوند، وزن 86 امیر محمد مختاری از همدان، وزن 92کیلوگرم عباس نادری از نهاوند، وزن 97کیلوگرم حمیدرضا علی بخشی از نهاوند و در وزن 120 کیلوگرم عرفان خدارحمی از همدان، دیگر نفرات اعزامی به رقابت های بین المللی جام شهید هاشمی نژاد هستند.
وی خاطرنشان کرد: علی محمد مالمیر از تویسرکان، جلال لطیفی از ملایر، داریوش کمربند از نهاوند، حسین خزایی از همدان و اصغر قنبری از اسدآباد دیگر اعضای کادر فنی همدان هستند ضمن اینکه علی عبدالمالکی سرپرستی تیم را برعهده خواهد داشت.
همدان دارای هشت هزار کشتی گیر و مربی فعال در رشته های آزاد و فرنگی است.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان مازندران دی ماه روسیه کشتی آزاد گرجستان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با ازبکستان مشخص شد.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برگزار می‌شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران ترکیب زیر را برای شروع این دیدار انتخاب کرده است:

باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • اصلاح نژاد ۱۵ هزار راس دام سبک در استان همدان
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد