Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@22:51:57 GMT

دیدار رئیس‌جمهور مصر با شاه اردن

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۷۲۷۶

رئیس‌جمهور مصر امروز در سفری چند ساعته به اردن با شاه این کشور دیدار کرد. ناطقان: «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر امروز یکشنبه وارد امان پایتخت اردن شد و مورد استقبال «عبدالله دوم» شاه اردن قرار گرفت.

وبگاه خبری عمون اردن گزارش داد که السیسی و عبدالله دوم نشست دوجانبه‌ داشتند.

«بسام راضی» سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر نیز اعلام کرد که السیسی به محض ورود به امان گفت‌وگوهای دوجانبه‌ای با عبدالله دوم انجام داد و پس از آن جلسه گفت‌وگویی بین هیأت‌های دو کشور در حضور «حسین بن عبدالله» شاه اردن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دو طرف در این دیدار بر اهمیت تلاش برای ازسرگیری مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی با استناد به راه‌حل دو دولت و طرح صلح عربی به منظور دستیابی به راهکار عادلانه فراگیر قضیه فلسطین تأکید کردند.

بنا بر گزارش وبگاه «الیوم‌السابع»، السیسی روابط متمایز بین مصر و اردن در دو سطح رسمی و مردمی را ستود.

طبق این گزارش، رئیس‌جمهور مصر پس از دیدار با عبدالله دوم، اردن را به مقصد قاهره ترک کرد.

سفر السیسی به اردن در حالی است که این کشور در چند روز گذشته میزبان مقامات کشورهای مختلف از جمله وزیر خارجه آمریکا، «خالد الیمانی» وزیر خارجه دولت مستعفی یمن و «صائب عریقات» رئیس کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین بود.

منبع: فارس برچسب ها: رئیس جمهور مصر ، شاه اردن ، دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس جمهور مصر شاه اردن دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرنگار مهر، فینال مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه میان «ساندرو بازادزه» نفر اول رنکینگ جهانی از گرجستان و «زیاد السیسی» نفر سوم رنکینگ جهانی از مصر برگزار شد. در این دیدار شمشیرباز مصری حریف خود را ۱۵ بر ۱۳ شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

بازادزه و حریف مصری اش هر دو با غلبه بر حریفانی از آمریکا فینالیست جایزه بزرگ گرجستان شدند. «زیاد السیسی» در مرحله نیمه نهایی «فیلیپ دلگویچ» را ۱۵ بر ۱۴ شکست داد. «بازادزده» هم با شکست ۱۵ بر ۱۳ «کالین هیچکاک» فینالیست شد.

«کالین هیچکاک» در مرحله ۸ نفره با غلبه بر «ادهم بحقاط» باعث حذف این بازیکن مصری شد. شمشیربازی مصری در جدول ۱۶ نفره مقابل علی پاکدامن صاحب برتری شده بود.

در جدول رده بندی نهایی شمشیربازان شرکت کننده در جایزه بزرگ سئول، بعد از بازادزده و السیسی، شمشیربازان گرجستانی در جایگاه مشترک سوم قرار گرفتند. در این جدول، علی پاکدامن نهم است، محمد رهبری در جایگاه ۳۴ قرار گرفته است. محمد فتوحی رده ۸۶ را در اختیار گرفت و فرزاد باهر ارسباران هم در جایگاه ۱۰۱ ایستاد.

کد خبر 6097987

دیگر خبرها

  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا