Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت عملیات کربلای ۵ به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید امینی در مسجد دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت عملیات کربلای پنج، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید امینی دانشگاه بوعلی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد بزرگ دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، پس از قرائت زیارت عاشورا و پخش مستند در خصوص عملیات کربلای پنج، حبیب جانی‌پور، مصطفی عبدالعلی‌زاده، عباس زمانی، مهدی صمدی و اکبر امیرپور از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس به خاطره‌گویی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این مراسم علی اسدی با مداحی و نوحه‌خوانی برنامه را به پایان رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گرامیداشت عملیات کربلای 5 دانشگاه بوعلی خاطره گویی رزمندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که سربازان رژیم صهیونیستی در حال حرکت در داخل سایت بیاض بلیدا هدف گلوله‌های توپخانه قرار گرفتند.

براساس گزارش المیادین، این جنبش در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها انجام شده است.

مقاومت چند روز پیش گزارش داد که نیردهایش صبح چهارشنبه گذشته، استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در مجاورت پادگان «برانیت» با سلاح‌های راکتی و توپخانه هدف قرار دادند.

روز سه‌شنبه نیز صحنه‌هایی از عملیاتی را منتشر کرد که ساختمان‌هایی را که سربازان اشغالگر در شهرک «المطله» مستقر بودند، هدف قرار داد و در بیانیه‌ای جداگانه تایید کرد که آنها تخریب شده‌اند.

این فیلم که توسط رسانه‌های نظامی پخش شد، نشان داد که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار گرفتند.

 آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین راستا رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و نظامیان صهیونیست در این منطقه به دام افتاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی