Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه فایننشال اکسپرس، پالایشگاه بهارات پترولیوم هندوستان (BPCL) دومین پالایشگاه بزرگ هند اعلام کرد که ماه‌های فوریه و مارس مقدار یک میلیون بشکه نفت از ایران وارد می‌کند.

«آر.راماچاندران» مدیر پالایشگاه‌های بهارات پترولیوم دراین باره خاطرنشان کرد: به دلیل آن که نفت ایران باکیفیت‌ترین نفت مورد نیاز پالایشگاه‌های هند محسوب می‌شود، این پالایشگاه تصمیم دارد که بعد از یک وقفه سه ماهه، مجددا یک میلیون بشکه نفت خام از ایران وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام هندی ادامه داد: ما با واردات نفت از ایران شصت تا هفتاد سنت در بشکه در مقایسه با واردات از سایر کشورها سود می‌کنیم. بنابراین تمایل داریم به واردات از ایران ادامه دهیم.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران نفت واردات هندوستان هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم

 زهرا زاهدی مربی آشپزیمرمرحله به مرحله طرز تهیه  غذای هندی چوله پالک را آموزش داده است.

نخود پخته ۲ لیوان، پوره اسفناج پخته  ا لیوان، پوره گوجه فرنگی  ۱/۲ لیوان، روغن   ۵ ق غ، آب   ۱ لیوان، پیاز   ۱ عدد، سیر  ۳ حبه، زنجبیل  ۱ ق چ، پودر زیره  ۱ ق چ، فلفل قرمز   ۱ ق چ، زرد چوبه   ۱ ق چ، آبلیموی تازه و نمک  به میزان لازم وبرای تهیه این غذا استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حواصیل هندی برای نخستین بار در قم رصد شد
  • صادرات ۲۰۰ میلیون پوند کالا و خدمات ایران به انگلیس در ۲۰۲۳
  • تولید حدود ۲۷۷ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در پالایشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • ۵.۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم