Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@04:22:54 GMT

تیم ملی فوتبال ایران به دوبی رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۷۹۴۸

تیم ملی ایران برای انجام دیدار نهایی در دور گروهی برابر عراق، وارد دوبی شد. آفتاب‌‌نیوز :  تیم ملی فوتبال ایران برای انجام سومین دیدار خود در دور گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل عراق، وارد شهر دوبی شد. ملی‌پوشان ایران بعد از گذشت دو ساعت از ترک پایتخت امارات، به دوبی رسیدند و در حال حاضر در هتل محل اقامت خود مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار ایران و عراق روز چهارشنبه برگزار می‌شود.  

اکثر ایرانی‌های امارات در دوبی ساکن هستند و پیش‌بینی می‌شود در دیدار با عراق، حمایت بسیار زیادی از سوی ایرانیان از تیم ملی صورت بگیرد.  

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دوبی جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی جم در همایش بزرگ ایمنی و در جمع مدیران، کارشناسان و تکنسین‌های حوزه بهره برداری با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی فردی و گروهی، افزود:بستن کمربند ایمنی در هنگام صعود از تیر برق، بررسی فرسودگی پایه‌ها پیش از صعود و به کارگیری لوازم ایمنی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.


وی اضافه کرد: در سال گذشته ۴.۵ میلیارد تومان برای خرید لوازم فردی و گروهی هزینه شد و به تعداد هر برق کارشبکه چهار دست لباس کار توزیع شد.


این مسئول یادآور شد: محیط کارگاهی به محض خروج از خودرو ایجاد شده و مکلف هستید که کلاه و دستکش را به عنوان یک ابزار ایمنی فردی مورد استفاده قرار دهید.


وی خاطرنشان کرد: کارت ایمنی روی خودرو‌های عملیاتی نیز باید روزانه توسط گروه عملیاتی تکمیل و توسط مدیران مربوطه رویت و به امضا برسد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی، صرفا برای حفاظت شما است و حفظ نیروی انسانی به عنوان یک ارزش سازمانی برای ما در صنعت برق دارای اهمیت بسزایی است.

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران