Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه رسیدگی به اتهامات این متهمان که سه شنبه این هفته در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار می‌شود، علی بخشایش فرزند روح الله به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۶ فقره خیانت در امانت، پرویز کاظمی فرزند درویش به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۱ فقره خیانت در امانت و محمدرضا توسلی فرزند غلامرضا به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۰ فقره خیانت در امانت پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بخشایش و پرویز کاظمی، مدیرعامل اسبق و رییس هیات مدیره‌ی اسبق بانک سرمایه هفته‌ی پیش بازداشت شده‌اند.

پرویز کاظمی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی دولت احمدی‌نژاد (در سال‌های ۱۳۸۴–۸۵) بود که به دلیل اختلافات دیدگاهی و مدیریتی با احمدی‌نژاد از وزارت استعفا داد و به عرصه اقتصاد و صنعت بازگشت.

پیرو صورتجلسه شماره ۲۸۰ مورخ ۲۷ اسفند سال ۱۳۹۰ هیأت مدیره بانک سرمایه، پرویز کاظمی به سمت رئیس هیأت مدیره و علی بخشایش به عنوان سرپرست این بانک منصوب شدند. در این جلسه که با حضور آقایان مهندس شایسته نیا، مهندس توسلی، مهندس کاظمی و علی بخشایش برگزار شد، پرویز کاظمی به عنوان رئیس هیأت مدیره این بانک و علی بخشایش به عنوان سرپرست بانک سرمایه معرفی شدند. لازم به ذکر است، پیش از این پرویز کاظمی به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره در این بانک حضور داشت.

پرویز کاظمی تا مهر ماه ۱۳۹۴ تصدی ریاست هیات‌مدیره بانک سرمایه به عهده داشت و پس از او پرویز احمدی به‌عنوان عضو جدید هیات‌مدیره بانک معرفی شد.

منبع : ایسنا

منبع: ساتین

کلیدواژه: آخرین وضعیت بانک سرمایه اخبار قوه قضاییه اختلاس بانک سرمایه اسامی مفسدان اقتصادی دادگاه مفسدان اقتصادی مدیرعامل بانک سرمایه هیات مدیره بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عائدی سرمایه نمی‌شود
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان