Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: بیش از هزار نفر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند که ۴۰ نفر به جشنواره نهایی راه می یابند و رقابت به صورت حضوری انجام می شود. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نادر میرزایی بعدازظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره کشوری سفیران بشر دوستی که در سالن جلسات هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت: امروز یک اتفاق و رخداد ارزشمند است و در حوزه جوانان کشور در برگزاری جشنواره فن سخنوری با عنوان سفیران بشردوستی کمتر در مقام جشنواره اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: امور جوانان جمعیت هلال احمر در سال 93 مسابقات سخنوری را در سطح استان اجرا کرد که موجب شناسایی استعدادهای خاصی شد که هم به لحاظ مطالعاتی و هم به لحاظ سخنوری مهارت خود را به نمایش گذاشتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: امروز ما افتخار میزبانی کشوری سفیران بشردوستی را داریم که از امروز اغاز می شود و راه یافتگان به جشنواره در اردیبهشت ماه که هفته هلال احمر می باشد در مسابقات به صورت حضوری شرکت خواهند کرد. 

قزوین| سفیران هلال احمر پیام مهربانی را به جهان منتقل می‌کنندکردستان| انبار هلال احمر کامیاران غیراستاندارد و کیفیت لازم نگهداری اجناس را ندارد6 هزار داوطلب در هلال احمر استان مرکزی فعالیت می‌کنند

میرزایی عنوان کرد: بشردوستی یک امر جهان شمول است که برای تحقق آن باید افرادی با دیدگاه ها و دکترین ویژه به این بخش وارد شوند و بتوانند اهداف آن را تبیین نمایند. 

وی افزود: ما به عنوان منادیان صلح و دوستی باید در تربیت سفیرانی بکوشیم که اینها بتوانند مفاهیم بشردوستی را در سطح جهان تبیین نمایند. در هر جایی که انسان وجود دارد باید مفاهیم انسانیت تبیین شود و این امر یکی از رسالتهای حوزه ما می باشد. 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: اهمیت بحث سخنوری در جمعیت جوانان هلال احمر از این روست که افرادی را تربیت کنیم که بتوانند در تمام حوزه ها اهداف ما را تبیین نمایند. 

میرزایی با اشاره به میزبانی استان در برگزاری جشنواره سفیران بشردوستی خاطرنشان کرد: میزبانی این مسابقات به استان قزوین سپرده شده است و امیدواریم با همت و همراهی همه مجموعه، این جشنواره به بهترین نحو برگزار شود.  

وی اضافه کرد: بیش از هزار نفر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند که 40 نفر به جشنواره نهایی راه می یابند و رقابت به صورت حضوری انجام می شود. 

میرزایی گفت: این شرکت کنندگان از ابتدای دی ماه به شکل‌های مختلف اموزش می بینند و تا 15 اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال نمایند.

 فن سخنوری در بین اعضای هلال احمر تقویت شود

حسن آصفی بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره کشوری سفیران بشردوستی که در سالن جلسات هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت: 2 بحث خدا دوستی و بشردوستی هرگز از یکدیگر تفکیک نمی‌شوند بلکه کامل کننده یکدیگر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: یکی از مشکلات ما بعد از فارغ التحصیلی دانشگاه جوانان، ایجاد اشتغال است و جوانان باید بتوانند آنچه را که آموخته اند ارائه دهند که یکی از این راه‌ها سخنوری است.

وی عنوان کرد: فن سخنوری فنی مهم در ارتباط با سایرین است. 

آصفی ادامه داد: جمعیت هلال احمر به واسطه وظیفه ذاتی خود باید با استفاده از این فن سخنوری خدمات خود را ارائه دهد و در همین راستا حوزه جوانان این جمعیت بسیار فعال بوده و به وظیفه ذاتی خود بسیار خوب عمل کرده است.

انتهای پیام/ ع

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاووسی گفت: با توجه به شدت بارندگی‌های روز گذشته، شهرستان‌های طبس، بیرجند، بشرویه، خوسف، سربیشه، نهبندان و قائن متحمل خساراتی ناشی از سیل شدند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان که در حالت آماده‌باش بود از همان ساعات اولیه به یاری سیل‌زدگان شتافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال احمر در سراسر استان در ۲۴ ساعت گذشته، به ۵۸ خانوار و ۲۵۶ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.
کاووسی افزود: روز گذشته تعداد ۳۲ نفر در اماکن غیر از جمعیت اسکان داده شدند.

وی همچنین از انتقال ۷۵ نفر به اماکن امن خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۵ خودرو و ۱۶ نفر گرفتار در سیل رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: پتو، موکت، نایلون، کنسرو و چادر از جمله اقلام توزیع شده میان سیل‌زدگان بوده است.
کاووسی گفت: روز گذشته ۴۸ تیم عملیاتی، ۸۸ نیروی عملیاتی و ۲۵ خودرو به سیل‌زدگان امدادرسانی کردند.

وی از تخلیه آب ۵۷ منزل مسکونی در سیلاب روز گذشته خبر داد و افزود: دیروز ۱۸ دستگاه موتور پمپ، پنج دستگاه لجن کش و هشت دستگاه کف‌کش نیز در عملیات امدادرسانی به سیل زدگان به کار گرفته شد.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین