Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال امارات و تایلند پیش از مصاف حساس در دور پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال امارات و تایلند از ساعت 19:30 دقیقه فردا (دوشنبه - 24 دی) در بازی دور پایانی گروه A جام ملت‌های آسیا 2019 رو در روی هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات با 4 امتیاز صدرنشین این گروه است و تایلند 3 امتیازی در رده دوم جای دارد.

آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امارات در نشست خبری پیش از بازی برابر تایلند گفت: ما بدون توجه به دیگر بازی همزمان گروه A میان تیم‌های ملی هند و بحرین برای حفظ صدرنشینی و کسب پیروزی تلاش می‌کنیم. می‌خواهیم بهتر از 2 بازی قبلی ظاهر شویم و ضمن اجتناب از بازی دفاعی به دنبال پیروزی هستیم.

وی افزود: اشتباهات 2 بازی قبلی را در تمرین‌های روزهای اخیر برطرف کردیم و امیدوارم بازی دفاعی امارات در دیدارهای آینده دیگر دیده نشوند.

سیریساکا یوتخاکتایی، سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند نیز در این نشست خبری اظهار داشت: بازیکنان تایلند اعتماد  به نفس زیادی برای بازی برابر امارات و صعود تاریخی به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا دارند. در این بازی فقط از نظر روانی شاید به خاطر میزبان بودن امارات تحت‌فشار باشیم اما بازیکنان تایلند آماده هستند تا برای افتخارآفرینی با تمام توان به مصاف حریف بروند. می‌خواهم به شاگردانم برای این بازی حساس و تاریخ‌سازی روحیه بدهم.

اعتراض‌های تمام نشدنی عمانی‌ها به داور و آرامش حاکم در تماشاگران ژاپنی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.
این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.
امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.
در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم، زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.
در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

دیگر خبرها

  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا