Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیر روابط عمومی بیمارستان علامه کرمی اهواز گفت: حال نوزاد ایذه ای که روزهای گذشته به این بیمارستان منتقل شد، رو به بهبودی است.

علی ملایی، مدیر روابط عمومی بیمارستان علامه کرمی اهواز گفت: حال عمومی نوزادی که ۱۹ دی ماه به دنیا آمد و ۲۰ دی از باغملک به این بیمارستان انتقال یافت رو به بهبودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نوزاد به دلیل مشکلات تنفسی در بخش nicu بستری شده و تا بهبود کامل تحت مراقبت قرار دارد.

گفتنی است؛ آمبولانس حامل این نوزاد به دلیل عبور از چراغ قرمز در اهواز توقیف شد و کادر درمانی بازداشت شدند و وسایل ارتباطی آن‌ها نیز توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی ضبط گردید.

این در حالی است که در قوانین راهنمایی و رانندگی، عبور خودروهای امدادی از چراغ قرمز، سرعت و سبقت غیرمجاز درحال انتقال بیمار و انجام ماموریت مانعی ندارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قاتلان صادق برمکی به این شرط اعدام می شوند / درخواست جنجالی مادر داغدیده! +فیلم جسد ناهید در سطل آشغال بلوار فردوس چه رازی داشت؟ / دکتر داروساز کی بود؟ +عکس بی آبرویی در سطح معاونان سازمان صنعت و معدن / دستور دستگیری صادر شد تجاوز مامور پست به دختر 12 ساله در مسافرخانه+عکس معلم منحرف به دانش آموزان کارهای مستهجن یاد می داد! +عکس اعدام 3 تبهکار در میدان 7 تیر یاسوج + عکس و جزئیات بعد از خطبه عقد فهمیدم در 22 سالگی زن پنجم محسن شدم ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد افشاگری درباره روحانی خلع لباس شده در قم/ از التماس دعا خواستن برای داعش تا رد درخواست مناظره + فیلم دستگیری فوتبالیست قرمزپوش بخاطر کلاهبرداری از 2 هم بازی! لحظه عذرخواهی شهرداری کرمان از 2 گل فروش پس از شکنجه زشت!+ عکس و فیلم سوختن صورت های3 دختر دانشجو در آتش سوزی خوابگاه / در هرمزگان رخ داد + عکس جوان 25 ساله در آبگرم میراحمد غرق شد+عکس تصاویر پدر خوانده و 30 نوچه تبهکار بین المللی / آن ها گرجستان را به هم ریخته بودند +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس اخبار حوادث بیمارستان مدیر روابط عمومی نوزاد اهواز ایذه عکس پسر دختر فیلم مرد من فضای مجازی ازدواج تصاویر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد جمعه (۷ اردیبهشت) بر اثر برخورد پراید با کامیون در کیلومتر ۵ محور هفتکل به باغملک دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر فرهنگ کره بندی افزود:همچنین در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک دستگاه ون در محور امامزاده عبدالله به دره سقوط و ۱۱ نفر مصدوم که یک نفر بر اثر جراحات جان باخت. 

وی اظهار کرد:مصدومان این حادثه به بیمارستان هفتکل اعزام شدند که یکی از مصدومان به علت جراحات جان خود را دست داد. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:پنچ نفر از مصدومان که حال مناسبی نداشت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی