Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- هفته هجدهم رقابت هاي ليگ برتر واليبال با برگزاري 6 مسابقه در 6 شهر مختلف کشور ادامه پيدا کرد.

به گزارش سرويس ورزشي آريا،  رقابت هاي جذاب ليگ با نتايج جالبي ادامه پيدا کرد.

کاله مازندران 3 – عقاب نهاجا صفر

کاله در خانه هم موفق به کسب پيروزي شد تا همچنان نتايج خوب اين تيم در نيم فصل دوم ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آملي ها در خانه و با حمايت هواداران خود در هر سه ست قاطعانه ظاهر شدند و در نتيجه با برد در هر سه ست زمين را ترک کردند.

 

خاتم اردکان 3- شهرداري تبريز صفر

اردکاني ها هفته گذشته در خانه سايپا را شکست دادند و اين هفته نيز موفق شدند شهرداري تبريز با از پيش رو بردارند. نماينده اردکان در اين ديدار در اکثر امتيازات از حريف خود پيش بود و توانست با حداقل دردسر و با برد برنده از زمين خارج شود تا به اين ترتيب يک برد شيرين را کسب کرده باشد.

 

دورنا اروميه 3 – شهرداري گنبد صفر

تيم جوان دورنا موفق شد در خانه اولين برد فصل را کسب کند تا به اين ترتيب يک برد شيرين و با ارزش را در خانه کسب کرده باشد. گنبدي ها که انگيزه زيادي براي جبران شکست هفته قبل خود داشتند، اين هفته نتوانستند در اروميه به برتري برسند تا به اين ترتيب برد بزرگ هفته در اروميه رقم بخورد.

 

شهرداري ورامين 3 – شهرداري اروميه يک

وراميني ها در خانه به روند خوب خود ادامه دادند و موفق شدند به يک برد با ارزش برابر شهرداري اروميه دست پيدا کنند. شاگردان محمدي راد هر چند ست سوم را واگذار کردند اما در ست هاي اول و دوم برنده بودند و در ست چهارم نيز بعد از يک رقابت نزديک به برتري رسيدند تا به اين ترتيب همچنان در صدر باشند.

 

شهروند اراک 3 – پيام خراسان يک

پيام خراسان در دومين ديدار متوالي خارج از خانه شکست خورد تا به اين ترتيب از رده هاي بالاي جدول فاصله بگيرد. شهروند اراک در خانه توانست با وجود شکست در ست اول و در اختيار نداشتن هواداران خود در ست هاي بعدي جبران کند و به اين ترتيب برد بزرگ هفته را کسب کرد.

 

پيکان 3 – سايپا 2

ماراتن جذاب دو تيم قديمي ليگ در خانه واليبال بعد از کش و قوس هاي فراوان با پيروزي پيکان همراه شد. پيکاني ها در اين ديدار ست هاي دوم و چهارم را با برتري به پايان رساند و سايپا برنده ست هاي اول و سوم شد تا به اين ترتيب برنده اين مسابقه در ست پنجم مشخص شود. در ست پنجم اين ديدار تيم پيکان با نتيجه 17 بر 15 برنده شد تا برنده اين ديدار جذاب باشد و همچنان جدي ترين تعقيب کننده وراميني ها در صدر جدول لقب بگيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید تجلی کرمان برگزار شد، صنعت مس کرمان به برتری ۳۰ بر ۲۶ دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود.

با این پیروزی تعداد امتیازات صنعت مس کرمان به  ۳۸ رسید تا اختلافش را با تیم دوم جدول به هفت امتیاز برسد.

پیکان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز همچنان در رتبه هشتم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت