Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:38:43 GMT

نماینده گلستان میهمان تهرانی خود را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۹۰۵۸

نماینده گلستان میهمان تهرانی خود را شکست داد

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر امروز یکشنبه در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بندرگز برگزار شد، تیم دارایی گز میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد.
دارایی گز این مسابقه را با ترکیب حسین تاجیک، منصور قلی خانی، میثم زمانی، امین هاشمی، ساسان تات، اسلام دبیری، سید محمد علی حسینی، هادی ریاحی، علی توکلی، امین کر و بلال میرزاعلی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادی ریاحی در دقیقه 73 تک گل تیم میزبان را وارد دروازه حریف کرد.
دارایی گز تنها نماینده فوتبال گلستان در مرحله نهایی لیگ دسته سوم مسابقات فوتبال باشگاه های کشور است.
این تیم در هفته اول و دوم تیم های پارس تهران و ستاره سرخ کاشان را شکست داده بود .
ویستا توربین تهران، نفت ایرانیان، آریا سنگسر مهدی شهر، استقلال شوش، ملی حفاری اهواز، ذوالفقار کاشان، هیرکانی چالوس ، پیشگامان پارس تهران و ستاره سرخ کاشان ، حریفان تیم دارایی گز در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور هستند.
سرمربی تیم فوتبال دارائی گز در پایان این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: حضور چند بازیکن لیگ برتری در تیم ویستا توربین کار را برای بازیکنان ما دشوار کرده بود اما با استفاده از انگیزه جوانان تیم و کمک گرفتن از تاکتیک های مناسب، برتری خود را به حریف دیکته کردیم .
علیرضا آلوستانی اظهار داشت: در هفته چهارم این رقابت ها در اهواز به مصاف تیم حفاری این شهر می رویم و تلاش می کنیم با کسب برتری در این دیدار، همچنان مدعی صعود به لیگ دسته دوم باقی بمانیم .
7333/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استقلال امام رضا سرمربی تیم فوتبال فوتبال فوتبال باشگاه های کشور جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران با ترکیبی از بازیکنانی که روز دوشنبه برابر ملوان به میدان نرفته بودند، برابر ملی پوشان جوان فوتبال ایران با نتیجه‌ای پرگل به پیروزی رسیدند.

بنفش‌ها روز سه‌شنبه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران برابر تیم ملی جوانان و در دیداری تدارکاتی صف‌آرایی کردند که نتیجه مصاف با برتری چهار بر یک مسعود شجاعی و شاگردانش به پایان رسید.

هواداری‌ها روز چهارشنبه را با نظر کادر فنی استراحت خواهند کرد و از روز پنجشنبه نیز تمریناتشان را برای جدال خانگی با پرسپولیس آغاز خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • باز هم هشدار به تهرانی ها | سیلابی شدن مسیل‌ ها و باد شدید در راه
  • هشدار برای تهرانی ها در ۴ روز آینده
  • هشدار مدیریت بحران برای تهرانی‌ها
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی