Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دهقان‌زاده عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به‌رغم کوهستانی بودن منطقه به همت شرکت گاز و با همکاری و پیگیری دهیاران منطقه، طرح به‌خوبی در دست اجراست.
وی ادامه داد: این عملیات شامل گازرسانی به 11 روستاست که بر اساس برنامه‌ریزی تا سال 1398 به بهره‌برداری می‌رسد.
به گفته این مسئول، گازرسانی به روستاهای محروم و دوردست جزو برنامه‌های مهم دولت است که با همکاری مسئولان محلی و پیگیری‌های مردم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهقان‌زاده گفت: هم‌اکنون مردم چهار دهستان ارنان، خورمیزات، بهادران و تنگچنار با بیش از 100 روستا و 15 هزار نفر جمعیت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
دهستان میانکوه پنج هزار نفر جمعیت دارد که مرکز آن در 30 کیلومتری شمالی غربی شهر مهریز قرار دارد.
از جمعیت 55 هزارنفری مهریز 20 هزار نفر در روستاهای بخش مرکزی سکونت دارند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها گاز یزد گازرسانی مهریز دهستان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهار محال و بختیاری، مدیر جهاد کشاورزی اردل گفت: ملخ‌ها به مزارع کشاورزی روستای لندی حمله کرده و در حال پیشروی هستند.
وحید طهماسبی افزود: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی میانکوه در حال رصد و پایش این مناطق هستند و هر جایی که جمعیت به حدی برسد در همان محل کانون کوبی و سم پاشی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: این آفت ابتدا از منابع طبیعی شروع به خسارت می‌کند و بعد وارد مزارع می‌شود و مدام میزبان عوض می‌کند و به همین دلیل میزان خسارت دقیق آن مشکل است و مناطق بعدی نقاطی است که در مجاورت کانون‌ها قرار دارد و بسته به میزان خوش خوراکی میزبان متغیر است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است