Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نیا گفت: تنها ۱۰ درصد لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران تأمین شده و بسیاری از کامیون‌ها به دلیل نبود لاستیک زمین گیر شده‌اند.به گزارش بلاغ،عبد الهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه مشکل کمبود لاستیک کامیون‌ها را به شدت از سوی وزارت صمت پیگیری می‌کنیم،‌ گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به شدت پیگیر موضوع لاستیک کامیون‌ها است و ما امیدواریم وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت برای حل مشکل لاستیک همکاری‌های لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تن کیلومتر گفت: آموزش‌های لازم برای طرح تُن - کیلومتر در سراسر کشور را از ماه گذشته آغاز و اجرای  آن را به سراسر استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با انجام آموزش‌های لازم در سراسر کشور مشکلی در روند اجرای این طرح ایجاد نخواهد شد.

حسن‌نیا با بیان اینکه اجرای طرح تُن - کیلومتر در افزایش قیمت حمل بار تأثیر خواهد گذاشت، گفت: سعی خواهیم کرد با اجرای صحیح طرح تن - کیلومتر یک تعادلی در بخش کرایه‌های کامیون‌داران ایجاد کنیم که یکی از اصلی‌ترین مشکلات این بخش به شمار می‌آید.

وی گفت: مشکل رانندگان کامیون از خرداد ماه امسال به چند بخش تقسیم شده که بخش عمده‌ای از آنها توسط سازمان راهداری و ناوگان حمل‌و‌نقل برطرف شده و در این حوزه باید سایر دستگاه‌ها نیز همکاری کنند.

حسن‌نیا، افزود: مشکل لاستیک کامیون‌داران و طرح تن - کیلومتر از اصلی‌ترین نیازهای کامیون‌داران طی چند ماه گذشته بوده که همین کمبود باعث اعتراض آنها شده است، امیدواریم سازمان راهداری و وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت در این حوزه همکاری‌های لازم را انجام دهند.

 به گفته رئیس تشکل‌های صنفی کامیون‌داران، تا امروز تنها ۱۰ درصد لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران تأمین شده و این درحالی است که بسیاری از کامیون‌ها به دلیل نبود لاستیک و قطعات لوازم یدکی زمین گیر شده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران