Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در ادامه جلسه ، سازمان برنامه و بودجه کشور گزارشی از برنامه تولید و اشتغال در قانون بودجه سال 1397 و لایحه بودجه سال 1398 به هیات وزیران ارایه داد.

این گزارش، با اشاره به وضع موجود بازار کار ایران، ضمن ارایه نمای کلی بازار کار ایران در سال 1396 اذعان می دارد در پاییز سال 1397 نرخ بیکاری به 11.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصد کاهش یافته است.

گزارش مذکور در ادامه به بیان برنامه های تولید و اشتغال مورد تفاهم می پردازد که از جمله آنها می توان به طرح های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در مناطق شهری و روستایی، طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، طرح مشوق بیمه سهم کارفرمایی، طرح مهارت آموزی در محیط کار، توسعه و حمایت از مشاغل خانگی، حمایت از واحدهای اقتصادی مشکل دار موجود برای حفظ و صیانت از اشتغال موجود و کمک به احیای بافت های فرسوده (100 هزار واحد مسکونی) اشاره کرد.

برنامه های تولید و ایجاد فرصت های شغلی بر مبنای رسته فعالیت های اولویت دار بخش کشاورزی، برنامه ارتقای توان تولید ملی و تثبیت اشتغال در قالب بازسازی، نوسازی و سرمایه در گردش واحدها، پروژه ارتقای معیشت مناطق مرزی از طریق توسعه باغات در استان های مرزی، برنامه تکمیل طرح های نیمه تمام، توسعه واحدهای صنعتی و معدنی، توسعه سرمایه گردش واحدها، توسعه خوشه های صنعتی و خدمات کلینیکی، کسب و کارهای رسانه ای و تولید محتوای دیجیتالی و کسب و کارهای فرهنگی و هنری، از دیگر برنامه های ارایه شده برای تولید و اشتغال هستند.

اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس

هیات وزیران در ادامه، ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده خود را برای پیگیری موضوع تعیین کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078344 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی