Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نظرات بازیگران درباره موضوعات مختلف معمولا با بازتاب‌های زیادی همراه است. اما برخی از دیدگاه‌های آنها در خصوص مباحث حساس حواشی بسیاری ایجاد می‌کند؛ مصداق این امر اظهارنظر بازیگران درباره احکام اسلامی است.

در این مطلب نظر چهار بازیگر درباره احکام اسلامی که جنجال‌های زیادی به پا کرد، را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما همراه باشید.

نظر بازیگر «بانوی عمارت» درباره دست دادن زن و مرد

مینا وحید این هفته در مصاحبه‌ای درباره دست دادن زن و مرد بیان کرد: من متاسفم شرایطی در کشور پیش آمده، همین دست دادن‌ها که یک بازیگر به مراسم خارجی می‌رود و دست می‌دهد واقعا الان من با شما(خطاب به مجری) دست بدم در اون لحظه من نمی‌دونم چه اتفاقی می‌اُفتد که اینقدر حساس می‌شود یک ثانیه ست. که مجری در پاسخ می‌گوید حرام است دیگر... مینا وحید پاسخ می‌دهد: خانم سیاستمداری گفته بودند: این آزاده شده است و در کشورهای مسلمان خارجی، دست دادن را آزاد کرده‌اند.

ساره بیات: با «رضا قوچان‌نژاد» احساس محرمیت می‌کنم!

سال گذشته ساره بیات عکسی از خودش و همسر خواهرش رضا قوچان‌نژاد را در حالی که بازیکن تیم ملی دستش را روی شانه این بازیگر گذاشته بود، منتشر کرد. این عکس با واکنش برخی کاربران فضای مجازی رو به رو شد و اغلب نظرات حول این محور بود که شوهرخواهر ایشان به ایشان محرم نیستند. ساره بیات مدتی بعد در اکران فیلم «زرد» درباره عکس جنجالی‌اش این گونه توضیح داد: «گشتم تا ببینم شوهرخواهر شبیه چیه و احساس کردم وقتی خواهرت، پاره تن‌ات را به دست مردی می‌سپاری و می‌گویی مراقب خواهرم باش، حس آن شبیه پدر است. چندی پیش عکسی با او داشتم که دست روی شانه هم گذاشته بودیم و برایم کامنت‌های متعددی آمده بود که می‌گفتند شما نامحرم هستید، می‌خواستم این جا بگویم با رضا چون شبیه دست‌های پدرم است، احساس محرمیت می‌کنم و امشب هم به خاطر احترام به شما بغل‌اش نمی‌کنم!»

بهاره رهنما: نماز را با همین کاشت ناخن می‌خوانم!

بهاره رهنما درباره نماز خواندنش با کاشت ناخن در کانال تلگرامی‌اش نوشت: این روزها می‌خواهم اعتراف کنم واقعا هر چه دارم از کرم اهل بیت و عشق و دلدادگی به اونهاست نماز هم با همین ناخن کاشت سال‌هاست که میخوانم به یمن ازدواجم تقریبا اول وقت شده.

بازیگر زن فتوا داد: سگ‌ها نجس نیستند!

پریناز ایزدیار سال گذشته با بهانه قرار دادن حوادث زلزله کرمانشاه و همیاری سگ‌ها در یافتن افرادی که زیرآوار مانده‌اند در صفحه خود نوشت: همین دست و پاهایی که با سنگ و چوب میزنن... ن. اینقدر توی آوار برای نجات آدم‌ها تلاش کرده زخم شده. به کسی برنخوره، این پست به معنای بی اهمیت بودن انسان‌ها نیست فقط یک یادآوری کوچیکه که یادمون نره سگ‌ها نه تنها نجس نیستن، بلکه خیلی هم خوب و به درد بخورن.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پای نماینده مجلس در مرگ مشکوک زهرا نویدپور گیر است؟ قاتلان صادق برمکی به این شرط اعدام می شوند / درخواست جنجالی مادر داغدیده! +فیلم جسد ناهید در سطل آشغال بلوار فردوس چه رازی داشت؟ / دکتر داروساز کی بود؟ +عکس بی آبرویی در سطح معاونان سازمان صنعت و معدن / دستور دستگیری صادر شد تجاوز مامور پست به دختر 12 ساله در مسافرخانه+عکس معلم منحرف به دانش آموزان کارهای مستهجن یاد می داد! +عکس اعدام 3 تبهکار در میدان 7 تیر یاسوج + عکس و جزئیات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد افشاگری درباره روحانی خلع لباس شده در قم/ از التماس دعا خواستن برای داعش تا رد درخواست مناظره + فیلم لحظه عذرخواهی شهرداری کرمان از 2 گل فروش پس از شکنجه زشت!+ عکس و فیلم سوختن صورت های3 دختر دانشجو در آتش سوزی خوابگاه / در هرمزگان رخ داد + عکس ثبت فیلم دختر یکی از مسئولان در حالی که لباسی به تن نداشت ! / سهیل کیست؟ اعتراف هولناک پسر 13 ساله به قتل امیر عباس 5 ساله در مشهد / جسد لخت پیدا شد ! قتل در بهشت زهرای تهران + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر فضای مجازی فیلم کاشت ناخن حوادث زن و مرد سگ زن تصاویر بازیگران دختر مرد تصاویر سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس پسر فیلم فضای مجازی من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند

داود میرباقری در جریان بازدید پیمان جبلی و مسئولین صداوسیما از پشت صحنه سریال سلمان فارسی به این نکته اشاره کرد که تدوین سریال در حال انجام است و تلاش‌مان را می‌کنیم سریال را سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با همراهی محسن برمهانی معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» بازدید کرد و در جریان روند تولید آن قرار گرفت. در این بازدید مهدی نقویان رئیس سیمافیلم و جمعی از مدیران ستادی معاونت سیما حضور داشتند.

در ابتدا جبلی در کنار داود میرباقری (کارگردان) ، برمهانی (معاون سیما) و حسین طاهری (تهیه‌کننده) و گروه همراه به تماشای سکانس‌هایی از پروژه نشستند و بخش هایی از سریال در حضور وی تصویربرداری شد. در ادامه میرباقری و طاهری، رئیس سازمان صداوسیما را در جریان روند تولید سریال قرار دادند و توضیحاتی درباره لوکیشن آتشکده ماربین ارائه کردند.

نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»

انوش معظمی، امیررضا دلاوری، فرخ نعمتی و حسام منظور از جمله بازیگرانی بودند که در لوکیشن آتشکده ماربین حضور داشتند و مقابل دوربین رفتند.

سکانسی که در بازدید جبلی تصویربرداری شد، مربوط به بازی انوش معظمی و حضور هنروران بسیاری بود که در کنار این بازیگر قرار داشتند.

جبلی در حاشیه بازدید از پشت صحنه این سریال گفت: ما در سازمان صداوسیما تمام هم و غم و تلاش‌مان این است که نیازهای این مجموعه فاخر و تاریخی و جریان ساز تامین شود. خوشبختانه مراحل تولید اعم از تهیه و تامین زیرساخت ها و ساخت و سازها و یا تامین مراحل مختلف تولید طبق برنامه پیش می‌رود.

وی ادامه داد: امسال یکی از سخت ترین سال‌های تولید سریال در طول این هفت سال است که تولید این سریال آغاز شده است. می‌توانم بگویم امسال یک سال سرنوشت ساز است. لذا وظیفه ما در سازمان صداوسیماست که از همه ظرفیت‌ها و اختیارات‌مان استفاده کنیم تا این مجموعه طبق برنامه ریزی پیش برود. چون استاد میرباقری و همکارانشان با جدیت مثال‌زدنی کار را پیش می برند. در سرمای زمستان و در مناطق پربرف و در گرمای تابستان زیر آفتاب کار را با دقت و وسواس و حساسیت کار را دنبال می‌کنند. امیدوارم ما و همکارانمان در سازمان و به خصوص سیمافیلم هم بتوانیم همچون گذشته در خدمت‌شان باشیم.

تلاش برای پخش در 1405

در ادامه میرباقری درباره روند تولید سریال افزود: فصل تولد سلمان را گرفته ایم و این روزها کار ادامه دارد. در اصل سکانس ها مربوط به بودخشان (پدر سلمان)، فرماندار جی است که در آتشکده ماربین مقابل دوربین می‌رود. 

وی در پاسخ به این سوال که کار چه زمانی به پایان خواهد رسید هم گفت: ما طبق برنامه پیش می رویم؛ تدوین هم در حال انجام است و تلاشمان می‌کنیم سریال را سال 1405 به پخش برسانیم. 

اینجا یک دانشگاه عظیم است

حسین طاهری هم درباره تولید سریال گفت: سلمان فارسی یکی از مجموعه های بزرگ صداوسیماست که در تولید آن هم نگاه مدیران و هم نگاه ما به آینده و نسل‌های بعدی است. اینجا یک دانشگاه عظیم است که نسل‌ها را برای صنعت فیلمسازی رشد می‌دهد.

وی ادامه داد: در معماری مجموعه تلاش شد تا یک کار جدی از ایران باستان را به جا بگذاریم. دوره ای که مغفول مانده بود اما با همت دکتر جبلی این بستر ایجاد شد. 

جبلی در انتها به تماشای راش‌هایی از سریال نشست و با طاهری، میرباقری و احمدجو درباره قصه و بخش‌های مختلف این سریال  گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • لِه شدن بازیگران زن و مرد زیر دست و پا طرفداران و بادیگاردها در مشهد! | فیلم
  • تأملاتی در بومی‌نبودن نظریه‌های جامعه‌شناسی کشور
  • تأملاتی درباب بومی نبودن نظریه‌ها در میدان جامعه‌شناسی کشور
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند