Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان تعدادی از پروزه های عمرانی راه و شهرسازی استان افتتاح و عملیات اجرایی تعدادی دیگر آغاز می شود که ارزش مجموع آنها حدود 350 میلیارد ریال است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس حسین محبوبی اظهار داشت: تحویل 220 واحد از پروژه 460 واحدی مسکن مهر در سایت سعد آباد گرگان به متقاضیان از مهم ترین این پروژه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: افتتاح 10 کیلومتر راه روستایی بالای 20 خانوار در سطح استان و آسفالت فاز اول بزرگراه آق قلا - اینچه برون به طول 6 کیلومتر از پروژه هایی است که در سفر رئیس جمهوری به استان گلستان به بهره برداری می رسند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان همچنین اعلام کرد: آغاز عملیات اجرایی ساختمان های ادارات ثبت شهرستان های رامیان و مینودشت، پزشکی قانونی کردکوی و خانه محله انجیراب گرگان از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به گلستان است.
محبوبی اظهار کرد: مراسم متمرکز بهربرداری از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در استان گلستان با حضور مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، معاونین وزارتخانه و مقامات استانی روز دوشنبه 24 ماه در گرگان برگزار خواهد شد.
رییس جمهوری فردا (دوشنبه) برای دیدار با مردم گلستان و بررسی نیازمندی ها و روند اجرای طرح ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار به این استان شمالی سفر می کند.
تعدادی از معاونین رییس جمهوری و وزیران کابینه، دکتر حسن روحانی را در سفر به گلستان همراهی می کنند.
در جریان سفر رییس جمهوری به گلستان مهمترین برنامه ها و طرح های مرتبط با توسعه استان از جمله در حوزه های بهداشت و درمان، کشاورزی، حمل و نقل، مدیریت منابع آب، انرژی، گردشگری، محیط زیست، عمران شهری و روستایی، ورزش، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنایع و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی پیگیری می شود.
رییس جمهوری در نخستین مرحله از سفر خود به گلستان با حضور در شرق گلستان، در جمع مردم گنبدکاووس سخنرانی می کند و سپس عازم گرگان مرکز این استان می شود.
7335/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رئيس جمهور راه و شهرسازي گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی