Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناری ایسکانیوز، این شرکت دانش بنیان داخلی همگام با ادامه فعالیت های تحقیقاتی خود همواره بر تعداد محصولات خود افزود و با اعتقاد به راه اندازی و نهادینه کردن سیستم های مدیریت کیفیت موفق به اخذ گواهینامه های مختلف بین المللی مانند گواهی CE اتحادیه مشترک اروپا شد.

شرکت پیشتاز طب با هدف رسوخ به بازارهای خارجی از سال 2004 میلادی هر ساله در نمایشگاه های معتبر پزشکی دنیا شرکت کرده است که نتیجه این حضور مستمر صادرات قابل توجهی از محصولات به بیش از 15 کشور از جمله ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، هلند، ایتالیا، برزیل، مصر، مالزی، نپال، نیجریه، عمان، کنیا و غیره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بهروز حاجیان تهرانی مدیر عامل این شرکت، در حال حاضر تعداد محصولات شرکت پیشتاز طب بالغ بر 40 نوع کیت تشخیصی به روش الایزا شامل تستهای تشخیص مارکرهای سرطانی، انواع ناهنجاریهای هورمونی، انواع بیماریهای عفونی همانند تست تشخیص ایدز، هپاتیت B و C، انواع بیماریهای ویروسی و انگلی، همچنین بیش از 12نوع کیت بیوشیمی با صحت و دقتی بسیار بالا می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون سایت تولید شرکت پیشتاز طب مجهز به مدرن ترین آزمایشگاههای تحقیقات، تولید و کنترل کیفی در منطقه است و بیش از 200 نفر پرسنل کارآزموده با مدارک دانشگاهی در سطوح کارشناسی تا دکترای تخصصی در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

این فعال دانش بنیانی همچنین تصریح کرد: شرکت ما به عنوان تولید و تامین کننده فرآورده ها و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برای کلیه مراکز تشخیصی، درمانی، تحقیقاتی و آموزشی در بازارهای جهانی فعالیت می کند. ما با بهره گیری از فن آوری های نوین و توسعه آنها همگام با پیشرفت های جهانی و نیز ابداع روشهای جدید تلاش می کنیم تا با ایجاد ارزش افزوده، رشد سودآوری و منافع ذینفعان را تضمین کنیم.

حاجیان تهرانی، «ایجاد زمینه ارتقاء ذینفعان»، «مشتری مداری»، «تشویق و ترویج کارگروهی»، «تشویق و ترویج خلاقیت و نوآوری» و «رعایت و ترویج اخلاق حرفه ای» را مهم ترین چشم انداز شرکت عنوان کرد.

انتهای پیام/

306 / 279 شرکت دانش بنیان کیت تشخیص طبی محصولات تولیدی خلاقیت و نوآوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان محصولات تولیدی خلاقیت و نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۹.۵ درصد اراضی ملی کشور دارای سند است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بابایی بعد از ظهر چهارشنبه اهدای اسناد مالکیت به کارخانه‌های صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان سمنان در دانشگاه سمنان، بر تاکید قوه قضائیه در زمینه صدور اسناد الکترونیکی و حد نگاری تاکید کرد و بیان کرد: صدور اسناد مالکیت از مهمترین مسائل تاکید شده در سند تحول در قوه قضائیه است.

وی با بیان اینکه تاکید ویژه ای از سوی ریاست قوه قضائیه در کشور به نسل سوم صدور اسناد مالکیت وجود دارد، افزود: در سیاست‌های برنامه هفتم توسعه تاکید شده که حدنگاری و تثبیت مالکیت در عرصه‌های زراعی و طبیعی باید ۱۰۰ درصد صورت گیرد و ما نیز این موضوع را مورد لحاظ قرار داده‌ایم.

رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور با اشاره به توفیق کسب شده در زمینه حدنگاری و با بیان اینکه ۹۹.۵ درصد اراضی ملی کشور دارای سند است، گفت: صدور سند دعاوی مرتبط با دستگاه قضائی و اختلافات را کاهش داده است.

بابایی با بیان اینکه سمنان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه صدور اسناد مالکیت چه در زمینه اراضی ملی و چه خصوصی و کارخانه‌های صنعتی و اراضی کشاورزی و … است، افزود: ۷۰ درصد اراضی کشاورزی سمنان سند تک برگی دارند.

وی با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و همچنین تولید دانش بنیان در کشور از سوی دولت و قوه قضائیه بیان کرد: طرحی پیشنهاد و مصوب شد که در آن اعیان ساختمان‌های احداثی در پارک‌های علم و فناوری دارای سند می‌شد خوشبختانه این طرح اجرایی و امروز در سمنان شاهد اهدای اسناد به این شرکت‌ها هستیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: این طرح اقدامی ارزشمند در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است و آنها را هم به ادامه کار دلگرم می‌سازد.

کد خبر 6100861

دیگر خبرها

  • ایران جزو ۱۰ کشور صادرکننده سند الکترونیکی است
  • ۹۹.۵ درصد اراضی ملی کشور دارای سند است
  • ساخت پهپادهای چندطیفی برای تشخیص آفات محصولات کشاورزی
  • برگزاری جشنواره ایران دانا برای ترویج فرهنگ مالکیت فکری و اقتصاد دانش‌بنیان
  • مدیریت و تبادل فناوری، مهم‌ترین هدف فن بازار ملی ایران است
  • تشخیص بیماری‌های خودایمنی با ۴ کیت دانش‌بنیان ایرانی
  • تشخیص بیماری‌های خودایمنی با ۴ کیت ساخته شده در یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی
  • جزیره قشم به جزیره نوآور کشور تبدیل می‌شود
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی