Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دختر ایرانی علاوه بر این که از تعداد بسیار زیاد خواستگارهایش شکوه می کند، حضور آنها را نیز در زندگی خود تجاوز به حریم شخصی اش می داند.به گزارش بلاغ،یک دختر ایرانی پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرد و عنوان می کند که او بیش از ٥٠٠ خواستگار داشته است، او می گوید از ١٨ سالگی یک روز در هفته و هر بار سه خواستگار به خواستگاری اش می آمده و این موضوع را تجاوز به حریم شخصی خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران بسیاری در واکنش به صحبت های او، این موضوع را در صفحات اجتماعی نشر می دهند و نظرات خود را در این باره بیان می کنند.

کاربران بسیار زیادی متعجب از تعداد زیاد خواستگارها، او را با عنوان ام الخواستگارون، سلطان خواستگار و غیره.. خطاب کرده و معتقدند او باید به جرم احتکار خواستگار محکوم شود؛ برخی نیز احتمال می دهند که او به خودشیفتگی مفرط مبتلا باشد.

کاربران بسیار زیادی با نگاه طنز این تعداد خواستگار را توریست عنوان کردند و گمان می کنند که خواستگارها بعد از آمدن منصرف می شدند به همین دلیل تعداد خواستگارهای این خانم زیاد بوده است، برخی از آنها نیز ثروتمند بودن پدر او را دلیلی برای وصلت با این خانواده و حضور خواستگارها در خانه ی آنها می دانند، همچنین این کاربران بسیار متعجب هستند از این که چرا هیچ از این مراسم ها به ثمر نرسیده است و چگونه این قدر دقیق و منظم برای یک روز در هفته و هر بار سه خواستگار برنامه ریزی شده بود؟!

برخی از کاربران نیز بر این باورند که اگر این خانم، این موضوع را تجاوز به حریم شخصی خود می دانسته چرا باید اجازه می دادی که این تعداد خواستگار بیاید و او می بایست از ابتدا محترمانه اجازه حضور به هیچ یک از خواستگارها را نمی داد و خود را تحت فشار نمی گذاشت، ولی آیا اگر او این مسئله را تجاوز به حریم شخصی خود نمی دانست تعداد خواستگارهای او چند رقمی می بود؟!

اما تعدادی از کاربران به شکل دیگری به این موضوع نگاه کرده اند و می گویند این موضوع غیرممکن نیست، چرا که در ایران برای دختر خانم ها از سن بسیار پایین خواستگار می آید و ممکن است او در آمدن یا نیامدن خواستگارها هیچ نقشی نداشته، بنابراین او حقیقت را گفته است و دور از انتظار نیست.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران

 به گزارش تابناک، سردار  علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره 11 پلیس آگاهی  اظهار داشتند که دختر 16 ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.  آدم ربا  با تماس تلفنی و تهدید به  قتل ، خواستار دریافت 100 میلیارد ریال  پول برای آزادی دخترشان شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود:پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی  تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست 100  میلیارد ریال  پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً 25 ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی  ابراز داشت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد