Web Analytics Made Easy - Statcounter

دی فرا تاکید کرد در نیم فصل دوم باید نتایج نیم فصل او را جبران کرد.

طرفداری- در یکی از بازی های مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا، آ اس رم میزبان ویرتوس انتلا از سری سی ایتالیا است. اوزه بیو دی فرانچسکو در اولین مصاحبه اش در سال 2019 به گفتگو با Roma TV پرداخت.

به نقل از وبسایت رسمی آ اس رم؛ دی فرانچسکو گفت:

بازیکنان با انگیزه زیادی از تعطیلات برگشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمرکز زیادی مشغول تمرین هستند و از رویکرد آنها در تمرینات بسیار راضی ام. مانولاس و الشعراوی برای بازی با انتلا (مثل ده روسی) در ترکیب نخواهند بود. وضعیت فلورنتزی باید بررسی شود. در مورد آمادگی چند بازیکن دیگر نیز تردیدهایی وجود دارد. باید در مورد اینکه از شیک استفاده کنم یا ژکو، تصمیم بگیرم. فعلا شانس هر دو برای حضور در ترکیب اصلی 50-50 است.

ویرتوس انتلا با اینکه در سری سی حضور دارد، تیمی کاملا غیرقابل پیش بینی است. کوپا ایتالیا برای ما همیشه هدفی مهم بوده است. باید به بهترین شکل ممکن در همه رقابت ها به میدان برویم. در سال 2019 از تیم خود انتظار دارم به روند پیشرفتش ادامه بدهد. چه از نظر عملکرد و چه ثبات در نتیجه گیری. در هر دو فاکتور در نیم فصل اول پایین تر از حد خود ظاهر شدیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «رُما پرس» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین دنیله دروسی سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۱۲،۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است