Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:08:50 GMT

احسان کمالی هنرمند بجنوردی نشان طلایی را کسب کرد 

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۱۱۲۲

احسان کمالی هنرمند بجنوردی نشان طلایی را کسب کرد 

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کمالی با ارائه فیلم کوتاه «قارلاواج» موفق شد در سیزدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی «دوربین. نت»، نشان طلایی را به دست آورد.

گفتنی است، احسان کمالی، نویسندگی و کارگردانی و داریوش سرمدی تهیه کنندگی این فیلم مستند کوتاه را بر عهده داشتند.

همچنین این مستند در مورد مثلث عشقی بین پیرمرد، همسر وی و اسب او به نام «قارلاواج» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، احسان کمالی، متولد ١٣٦٦ دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت آی تی، عکاس برجسته کشوری و کارگردانی تعدادی از فیلم های کوتاه و مستند و کسب مقام ها و افتخارات زیادی در جشنواره های مختلف استانی، ملی و بین المللی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

درخشش عکاس بجنوردی در جشنواره بین المللی خیام

همچنین امید شکری، عکاس بجنوردی در ششمین جشنواره بین المللی عکس «خیام» موفق به دریافت لوح تقدیر از سوی هیئت داوران این جشنواره شد.

گفتنی است، این دوره از جشنواره در ٦ بخش با موضوعات آزاد تک رنگ، آزادرنگی، شهر، خلاق، گردشگری و تلفن برگزار شد که یک هزار و ۴۰۸ شرکت کننده با ۱۳ هزار و ۴۰۹ عکس از۵۰ کشور در این جشنواره شرکت کردند که در بخش نمایشگاهی این جشنواره ١٢٢ اثر انتخاب شده و در میان این آثار، اثر امید شکری از عکاسان به نام خراسان شمالی نیز به چشم می خورد.

لازم به ذکر است، امید شکری، متولد ١٣٥٤ دارای مدرک تحصیلی مهندسی کشاورزی که از سال ٧٥ عکاسی را به صورت حرفه ای آغاز کرده و تا کنون کسب رتبه نخست مطبوعات کشور «عکس خبری»، تقدیر در جشنواره بین المللی روژان، تقدیر در جشنواره تاجیکستان و کسب مقام های برتر در جشنواره های ملی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

کد خبر 4512198

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی بجنورد مسابقه عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس در گفتگو با خبرنگاران اظهار  کرد: ۵۳۶  اثر به زبان ترکی به دبیرخانه هجدهمین  جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجان ارسال شده است، که از این تعداد ۴۱۶ مورد از داخل کشور و استان‌های مختلف و ۱۲۰ اثر از کشور‌های خارجی از جمله ترکیه، آلمان، جمهوری، آذربایجان، عراق، هلند، روسیه، ترکمنستان، گرجستان و عراق بوده است.

رامین پورعباس ادامه داد: ۶۰ نفر از شاعران از کشور‌های مختلف در این دوره از جشنواره به دبیرخانه اثر ارسال کرده اند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

وی می گوید: ۴۱۶ اثر از ۲۱۰ نفر در استان‌های مختلف کشور آثار خود را به دبیر خانه هجدهمین دوره جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال کرده اند که از این تعداد نیز ۵۸ نفر زن و ۱۵۲ نفر مرد هستند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس  مراسم اختتامیه این جشنواره از شبکه جهانی سحر ترکی پخش خواهد شد و همچنین ارتباط زنده با حرم قدس رضوی در جشنواره انجام خواهد شد.

مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجانی ۲۶ اردیبهشت ماه در شهرستان سلماس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر