Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهرخانی در لیست خرید سپیدرودبه گزارش بلاغ،از باشگاه پرسپولیس خبر میرسد سپید رود خواهان جذب حمید طاهرخانی هافبک جوان پرسپولیس که در تیم ملی امید بازی می کند است. براساس شنیده ها در صورت توافق طرفین هافبک جوان پرسپولیس شاگرد علی کریمی خواهد شد.

حمیدرضا طاهر خانی (زاده ۵ فروردین ۱۳۷۸ – تاکستان) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جوان‌ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر است. حمید طاهرخانی در چند مسابقه لیگ برتر (۹۶–۱۳۹۵) و سوپرجام (۹۶–۱۳۹۵) برای پرسپولیس به میدان رفته‌است.وی جزء استعداد های جهانی شناخته شده است

سال ۱۳۹۳ گمانه زنی هایی از دعوت باشگاه بشیکتاش ترکیه برای وی شنیده میشد که با رفتن به پرسپولیس به آنها پایان داد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه کل‌کل با عبدالکریم حسن؛ هر دو دست دروازه‌بان جوان پرسپولیس شکست!

عبدالکریم حسن با کسی شوخی ندارد و حالا یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داده است.

طرفداری | هشدار؛ با عبدالکریم حسن کل‌کل نکنید!

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند. گندمی از سوی حسین عبدی به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود اما چند روز قبل از حضور در اردو، هر دو دست او شکسته شد.

گندمی خطاب به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به این دروازه‌بان جوان گفته "من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت هر چه تمام پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌ان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • نتیجه کل‌کل با عبدالکریم حسن؛ هر دو دست دروازه‌بان جوان پرسپولیس شکست!