Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:08:22 GMT

سامانه 111 ویژه سفر رئیس جمهوری در گلستان فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۲۵۶۹

سامانه 111 ویژه سفر رئیس جمهوری در گلستان فعال شد

گرگان - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات و امورحقوقی استانداری گلستان گفت: سامانه 111 سامد ( سامانه ارتباط مردمی دولت ) ویژه سفر رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید برای دریافت مطالبات و نظرات مردم فعال شد.

سید خالق سجادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا در گرگان افزود: حدود 100 کاربر در سامانه 111 سامد استان گلستان به طور همزمان و به صورت شبانه روزی، تماس های مردمی شامل شکایت، انتقاد، پیشنهاد و پیگیری مشکلات و مطالبات را دریافت می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: علاوه بر این، نامه های مردم به رئیس جمهوری نیز از طریق نیروهای مستقر در محل دیدار مردمی و سایر نقاط دریافت وپس از دسته بندی به دستگاه های مرتبط ارسال می شود.
به گفته وی سامانه 111 سامد ویژه سفر رئیس جمهوری برای پاسخگویی به مردم و دریافت شکایات، انتقادات، پیشنهادات و بیان مشکلات و مطالبات تا 25 دی ماه سال جاری همزمان با پایان دور دوم سفرهیات دولت دراستان گلستان فعال است.
وی خاطرنشان کرد: تماس مردمی با سامانه 111سامد نیز پس از بررسی به دستگاه های مرتبط برای پاسخگویی ارایه می شود و این دستگاه ها موظفند حداکثر 45 روز پس از دریافت نامه نسبت به پاسخگویی اقدام کنند.
دومین دور سفر استانی رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان صبح امروز از شهرستان گنبد با دیدار مردمی دکتر روحانی با مردم این خطه شمال کشور شروع می شود.
نخستین سفر استانی رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان آذرماه سال 93 انجام شد که دولت در آن سفر 6 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه این استان اختصاص داد که تاکنون بیش از 80 درصد از این مصوبات اجرایی شد.
6982/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دولت سفر رئيس جمهوري سامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیارری از صدور هشدار سطح نارنجی برای استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی برای استان از فردا تا روز جمعه برای استان فعال است که باعث وزش باد شدید و سیلابی‌شدن مسیل‌ها می‌شود. - اخبار استانها -

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به اینکه برای استان هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شده است، اظهار داشت: سامانه بارشی از بعدازظهر چهارشنبه تا روز چهارشنبه 14 ادریبهشت‌ماه برای استان فعال است.

وی با اشاره به وزش باد شدید تا به نسبت شدید برای استان، مطرح کرد: رگبار باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، رخداد تگرگ و مه در این مدت زمان برای استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، ادامه داد: در این مدت زمان پیش‌بینی می‌شود آب رودخانه‌ها دچار بالا آمدن ناگهانی آب شده و آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب در استان رخ دهد.

چراغپور با اشاره به مناطق اثر این سامانه بارشی در استان، گفت: این سامانه بارشی  برای شهرستان‌های استان به ویژه کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا، فلارد، کیار و بروجن فعال خواهد بود.

وی با اشاره به احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی و آسیب دیدن سازه‌های موقت و سبک، خاطرنشان کرد:  لازم است در این مدت در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اسکان و پارک خودرو صورت نگیرد و از چرای دام در مناطق مرتفع اجتناب شود.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود