Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مسئولان باشگاه تراکتورسازي بعد از مذاکره با چند مربي خارجي با جورج ليکنز مربي بلژيکي به توافق رسيدند و با او قرارداد امضا کردند.
به گزارش آريا، مسئولان باشگاه تراکتورسازي در اين فصل بعد از قطع همکاري با جان توشاک سرمربي ولزي هدايت تيم خود را به طور موقت به محمد تقوي سپردند تا با يک مربي خارجي بزرگ ديگر به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا زنوزي مالک اين باشگاه در اين خصوص رزومه مربيان خارجي متعددي را مورد بررسي قرار داد و سرانجام جورج ليکنز مربي نامدار بلژيکي را به عنوان سرمربي جديد انتخاب کرد.
در کارنامه سرمربي جديد تراکتورسازي سابقه قهرماني هاي متعدد با تيم هاي باشگاهي ديده مي شود. جرج ليکنز مربي 69 ساله بلژيکي پس از توافق با مالک باشگاه تراکتورسازي به عنوان سرمربي جديد نماينده تبريز در رقابت هاي ليگ برتر انتخاب شد. او در سال هاي دور سابقه بازي در تيم هايي از جمله ديزل بلژيک، کلوب بروژ و سينت نيکلاس بلژيک را داشته و سه بازي براي تيم ملي بلژيک انجام داده است. ليکنز سابقه بازي در فينال ليگ قهرمانان اروپا با تيم کلوب بروژ بلژيک را دارد که با نتيجه يک بر صفر مقابل ليورپول تن به شکست دادند. در سوابقش سرمربيگري در تيم هاي متعدد ديده مي شود که مي توان به سرمربيگري در تيم هاي ملي بلژيک (دو مقطع)، تونس، الجزاير (دو مقطع)، مجارستان و همچنين تيم هاي باشگاهي کلوب بروژ بلژيک، ترابزون اسپور ترکيه، سيرکل بروژ بلژيک، اندرلشت بلژيک، رويال شارلوا بلژيک، رودا هلند، الهلال عربستان و در نهايت ستاره ساحلي تونس اشاره کرد.
تيم ملي بلژيک در اولين حضور اين سرمربي توانست به جام جهاني سال 1998 صعود کند و در دومين بار نيز در سال 2010 زماني که تيم ملي بلژيک در بدترين دوران تاريخ خود به سر مي‌برد و در رنکينگ جهاني فيفا رتبه حدود 60 را داشت، عهده‌دار هدايت اين تيم شد و با دعوت از بازيکناني مانند وينسنت کمپاني، ادن هازارد، لوکاکو، کورتوا، نايگولن و ديبروين تيمي تشکيل داد که در آن مقطع رنکينگ تيم‌ملي بلژيک را تا رده 18 جهان ارتقا داده و دو سال بعد يعني سال 2012 از تيم ملي کشورش جدا شد.
در رده باشگاهي نيز او سابقه قهرماني با تيم کلوب بروژ در ليگ کشور بلژيک و کسب عنوان قهرماني در جام حذفي و سوپرکاپ ترکيه با ترابزون اسپور، قهرماني جام حذفي بلژيک با تيم سيرکل بروژ، سوپرکاپ بلژيک با تيم اندرلشت دارد. به نظر مي رسد اصلي ترين عامل انتخاب مربي براي حضور در تبريز قهرماني هاي متعدد با تيم هاي ملي و باشگاهي بوده است ولي بايد منتظر ماند و ديد که آيا وي در تراکتور سازي نيز با بازيکنان نامدارش به موفقيت خواهد رسيد؟
سرمربي تيم تراکتورسازي تبريز گفت: خيلي خوشحال هستم که در اينجا حضورم دارم و اميدوارم بتوانيم کار هاي بزرگي انجام بدهيم. جرج ليکنز پس از ورود به فرودگاه شهيد مدني تبريز اظهار داشت: خيلي خوشحال هستم که در اينجا حضور دارم. بازيکنان ايراني هستند که در ليگ بلژيک حضور دارند و من از بازيکنان ايراني شناخت دارم. ما چالش بسيار بزرگي را در پيش رو خواهيم داشت. وي ادامه داد: من خيلي خوشحال هستم که در اينجا حضور دارم. من با مالک باشگاه تراکتورسازي از هفته گذشته ملاقات داشتم که وي مرد بزرگي است. از اينکه با اين باشگاه همراکي مي کنم، خوشحال هستم. اميدوارم بتوانيم کار هاي بزرگي انجام بدهيم.
باشگاه تراکتورسازي هنوز جزيياتي از مفاد قرارداد با جورج ليکنز اعلام نکرده ، اما چيزي که مشخص است اين مربي 69 ساله کار سختي پيش رو خواهد داشت. حالا هواداران تراکتور از او قهرماني مي‌خواهند و او بايد در مدت زمان کمي که تا پايان تعطيلات نيم فصل در اختيار دارد بازيکنان را بشناسد و بتواند بهترين تصميمات را در مسير موفقيت بگيرد. گفتني است؛ طبق توافق انجام شده قرار است ليکنز يک دستيار همراه خود به ايران بياورد. او امشب به تبريز سفر مي‌کند و احتمالا فردا در تمرين سرخ پوشان حضور پيدا مي‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمربي جديد تراکتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان، مشاور مالک میلان، ماموریت پیدا کردن بهترین مربی برای این باشگاه در فصل بعد را دارد. 

بعد از مخالفت هواداران با جولن لوپتگی و در حالی که آنتونیو کونته نیز با ناپولی به توافق رسیده، حالا تیاگو موتا گزینه شماره یک روسونری محسوب می شود. مربی ای که با بولونیا فراتر از انتظارات نتیجه گرفته و همه را بهت زده کرده است.

توتواسپورت نوشته است که زلاتان این روزها همه توجه خود را به سمت تیاگو موتا معطوف کرده است. این در حالی است که سرمربی ایتالیایی- برزیلی که احتمالا بولونیا را به لیگ قهرمانان اروپا خواهد رساند (بولونیا رتبه چهارم جدول را دارد)، با یوونتوس مذاکرات پیشرفته ای داشته است. 

به این ترتیب زلاتان سعی خواهد کرد هر طور شده نظر تیاگو را تغییر دهد و در واقع این اولین چالش بزرگ او به عنوان مشاور ارشد مالک باشگاه است. مارک فن بومل، سرمربی فعلی آنتورپ، نیز دیگر گزینه مورد علاقه او است.

دیگر خبرها

  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟