Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، احمدمرادپور، معاون استاندار لرستان بابیان اینکه ۳۵درصد از جمعیت شهری لرستان در بافت‌های فرسوده سکونت دارند گفت: سهم استان لرستان بازسازی ۴ هزار واحد فرسوده است که می‌توانیم این سهمیه را افزایش دهیم.

 احمدمرادپور اظهار داشت: باید اعتقاد به کار جمعی داشته باشیم و تعصبات سازمانی را کنار گذاشته و همه باهم در راستای توسعه استان گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۷۵۰ طرح نیمه تمام در لرستان وجود دارد که تمامی این طرح ها زمینه واگذاری به بخش خصوصی را دارند بیان کرد: طرح ساماندهی رودخانه خرم‌آباد به طول ۱۵ کیلومتر مطالعه و نقشه آن آماده اجرا است از این رو می‌توانیم این طرح را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان تصریح کرد: مطالعه بام لرستان انجام شده و مجوز‌های لازم برای ساماندهی و احداث امکانات رفاهی و سایر امکانات دیگر در این منطقه در نظر گرفته شده و این کار نیازمند واگذاری به بخش خصوصی و کمک سرمایه گذاران است.

وی با اشاره به ساخت مسکن امید در بافت‌های فرسوده افزود: سهم استان لرستان چهار هزار واحد فرسوده است که می‌توانیم این سهمیه را افزایش دهیم.

مراد پور بابیان اینکه ۳۵ درصد از جمعیت شهری استان لرستان در بافت‌های فرسوده سکونت دارند تصریح کرد: باید از این فرصت ایجادشده حداکثر استفاده را برای بازسازی بافت‌های فرسوده به کار ببریم.

وی گفت: دو هزار و ۷۰۰ محله در سطح کشور به‌عنوان بافت فرسوده شناسایی‌شده که از این تعداد ۹ محله در استان لرستان قرار دارد؛ در بحث سامان‌دهی طرح‌های گردشگری زمین در بخش‌های مختلف مانند ساماندهی آبشارها، چشمه‌های شهرستان خرم‌آباد و سایر سایت‌های گردشگری این آمادگی وجود دارد که بخش خصوصی ورود پیداکرده و بتواند در این زمینه نیز سرمایه‌گذاری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: لرستان پتانسیل توسعه‌یافتگی در بخش‌های مختلف ازجمله گردشگری، صنایع، کشاورزی، معادن و ... را دارد که این امر نیازمند تقویت روحیه کار جمعی است.

انتهای پیام/ب

سکونت ۳۵ درصد جمعیت شهری لرستان در بافت فرسوده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است