Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:28:02 GMT

رکوردشکنی سولسشایر با یونایتد بعد از ۷ بازی!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۳۱۷۲

رکوردشکنی سولسشایر با یونایتد بعد از ۷ بازی!

سرمربی منچستریونایتد بعد از هفت بازی روی نیمکت این تیم رکورد تاریخ باشگاه را به نام خود ثبت کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد دیشب (یکشنبه‌) موفق شد با یک گل تاتنهام را شکست دهد تا هفتمین حضور سولسشایر روی نیمکت مربیگری این تیم با برد همراه باشد.

این بهترین شروع تاریخ یک مربی در تیم منچستریونایتد است تا جایی که پیش تر مت بازبی، با شش برد پیاپی در شروع دوران مربیگری خود توانسته بود بهترین عملکرد را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب شکوفایی تیم‌هایی است ژوزه مورینیو هدایت آنها  را بر عهده داشته است. رئال مادرید بعد از رفتن مورینیو در پنج فصل چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. چلسی یک فصل بعد از رفتن مورینیو به قهرمانی در لیگ برتر رسید و حالا نیز منچستریونایتد بعد از رفتن این مربی از شرایط خوبی برخوردار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب در دیدار حساسی از چارچوب لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه سلهرست پارک با ۴ گل مغلوب کریستال پالاس شد‌.

آنها در نیمه اول دو گل دریافت کردند و در نیمه دوم نه‌تنها موفق به تغییر نتیجه و گلزنی نشدند، بلکه دو گل دیگر هم دریافت کردند و با قبول شکست ۴-۰، شانس بازگشت به رده ششم جدول لیگ برتر را از دست دادند.

اریکسن پس از بازی در مورد عملکرد منچستر یونایتد در بازی امشب گفت: «یک ناامید بزرگ. ما افتضاح بودیم و خوب بازی نکردیم. مصدومیت یکی از مشکلات ما بود که نمی‌توانیم در آن دخالت داشته باشیم و وضعیت را تغییر دهیم.

ما باید هر کاری که می‌توانیم در زمین انجام دهیم. امروز اما اصلا مهم نبود که چه کسی در زمین است و چه کسانی مصدوم هستند. ما با همین بازیکنان افتضاح کار کردیم و نمایشمان شرم‌آور بود. همه می‌توانستند بهتر بازی کنند. نمی‌دانم چرا اینطور شد.

ما به اندازه کافی خوب نبودیم. ما سعی کردیم آنچه را می‌توانیم انجام دهیم، اما به اندازه کافی خوب نبودیم. ما به‌عنوان بازیکن تقصیر را برعهده خواهیم گرفت.»

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!