Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@15:24:00 GMT

کریم؛ سرباز نیکت نشین کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۳۲۶۹

کریم؛ سرباز نیکت نشین کی‌روش

کریم انصاری فرد همواره برای کارلوس کی‌روش بازیکن تاثیرگذاری بوده چه در دقایق زیاد و چه در دقایق اندک.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم انصاری فرد در دیدار مقابل یمن از دقیقه 71 وارد زمین شد. او که یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی در جام جهانی روسیه بود بازهم باید نیمکت نشینی را تحمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که او تک گل تیم ملی را در جام جهانی نیز به ثمر رسانده است .

به نظر می رسد در بازی هایی که قرار باشد تیم ملی با دو مهاجم نوک به میدان برود اولویت با مهدی طارمی و سردار آزمون است و تا وقتی این زوج بتوانند تا به این حد در ترکیب تیم ملی بازی خوبی از خودشان به نمایش بگذارند کریم جایی در ترکیب اصلی ندارد. کریم انصاری فرد شاید بر خلاف جام ملت های سال 2015 که حتی یک دقیقه فرصت حضور در میدان را پبدا نکرد تحمل نشستن روی نیمکت تیم ملی را نداشته باشد چرا که مدت زمان حضور او در این جام برای باشگاه جدیدش مهم تلقی می شود.

این مهاجم  خوش چهره اردبیلی از سال 2009 تا به حال یعنی به مدت 10 سال است که در ترکیب تیم ملی حضور دارد و تاکنون 70 بازی ملی در کارنامه اش به ثبت رسانده است و جزو قدیمی های تیم ملی به شمار می رود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریم بنزما به رئال مادرید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902014

دیگر خبرها

  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک