Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@03:35:20 GMT

سالک: اجلاس لهستان برای سرپوش گذاشتن روی SPV است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۳۷۲۰

سالک: اجلاس لهستان برای سرپوش گذاشتن روی SPV است

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام احمد سالک در واکنش به برگزاری اجلاسی ضد ایرانی در لهستان که از سوی وزیر خارجه آمریکا مطرح شد، گفت: یکی از توطئه‌های اصلی دشمن، برگزاری اجلاس‌های متعدد ضدایرانی در اروپا و آمریکاست.

وی با بیان اینکه همواره این اجلاس‌ها به شکست منتهی شده است، افزود: ما هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم که منافقین اجلاس فرانسه را تشکیل دادند، اما در همان اجلاس بود که وزیر خارجه عربستان مرگ مسعود رجوی را لو داد و با آن اتفاق منافقین بهم ریختند و دچار شکست بزرگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه قطعاً اجلاس لهستان هم با شکست روبرو خواهد شد، گفت: قرار است نتانیاهو در این نشست حضور پیدا کند و قطعاً هدف مسئولان رژیم صهیونیستی از حضور در این اجلاس آن است که سرپوشی روی جنایت هایشان در سوریه، فلسطین و عراق بگذارند و این مسائل را به فراموشی بسپارند و نظرات جامعه جهانی را به اجلاس لهستان جلب کنند.

سالک با تاکید بر اینکه اروپا رفیق شفیق آمریکاست و سران اروپا به ویژه سه کشور عضو برجام یعنی آلمان، فرانسه و انگلیس بدون اذن آمریکا هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند، افزود: ما نباید هیچ امیدی به مذاکرات با اروپا داشته باشیم و بدانیم که SPV اجرا نخواهد شد.

وی تاکیدکرد: تیم مذاکره کننده ما باید باور کنند که اروپایی ها، چون آمریکا بدعهد هستند و در میدان سیاست به خوبی بازیگری را بلدند و آن قدر وقت کشی می‌کنند که به گونه‌ای بتوانند از زیر بار تعهدات خود در برجام خارج شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: اجلاس لهستان صرفاً سرپوش گذاشتن بر SPV و به انحراف کشاندن آن است و مقامات ما باید بدانند که اروپایی‌ها قابل اعتماد نیست و به هر طریقی دست و پا می‌زنند که تعهدات خود در برجام را زیر پا بگذارند و به آن عمل نکنند.

سالک با بیان اینکه در این شرایط ما باید بر اصول محکم خود تکیه کنیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما مبتنی بر مجموعه‌ای از ارزش‌های دینی و انسانی است و امت اسلامی هم باید همواره حول محور ولایت باشند که تکیه بر این اصول منجر به شکست ناپذیری جمهوری اسلامی می‌شود و ۴۰ سال است که با این رویه همواره بر برنامه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن غلبه کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه چنین اجلاس و برنامه‌هایی نمی‌تواند به اهداف ما ضربه بزند، خاطرنشان کرد: یکی از اصول اساسی جمهوری اسلامی ایران، کفرستیزی و دشمن شناسی است و ما هیچگاه از مسائل استکبار جهانی و شیطان بزرگ غافل نبوده و همه توطئه‌های آنان را رصد می‌کنیم و اشراف بر توطئه‌های آن‌ها همواره منجر به پیروزی کشورمان شده است و این روند ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: اجلاس لهستان احمد سالک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد

به گزارش جام جم آنلاین، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت: آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت‌های غزه می‌شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می‌شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه‌های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • هدف تحریم در تنگنا گذاشتن جمهوری اسلامی است | با جهش تولید، جیب کارگر پر می‌شود
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان