Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:19:45 GMT

برنامه های جمکران در آخرین هفته دی ماه

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۳۹۲۷

برنامه های جمکران در آخرین هفته دی ماه

زمزمه دعای پرفیض توسل با نوای حاج مهدی رسولی، سخنرانی کارشناسان و آموزش عمومی قرآن ازجمله برنامه هایی است که مسجد مقدس جمکران با آنها به استقبال زائران پایان هفته می رود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: مسجد مقدس جمکران در آخرین هفته از دی ماه همچون هفته های گذشته با برنامه های متنوع میزبان منتظران و مهدی باوران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، برنامه های میعادگاه منتظران از سه شنبه، ۲۵ دی با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شده و با سخنرانی حجت‌الاسلام بندانی نیشابوری در ساعت ۲۰:۱۵ ادامه می یابد.

 

پایان بخش برنامه های سه شنبه شب جمکران قرائت دعای پرفیض توسل با نوای حاج مهدی رسولی از ساعت ۲۱ است.

 

همچنین، مسجد مقدس جمکران پنجشنبه، 27 دی ماه از ساعت ۱۹ با جلسه آموزش عمومی قرآن میزبان زائران شده و با سخنرانی حجت‌الاسلام بنیادی در ساعت ۲۰:۱۵ و زمزمه دعای پرفیض کمیل با نوای حاج حسین فروغی از ساعت ۲۱ به برنامه های شب جمعه خود پایان می دهد.

 

علاوه بر این، میعادگاه منتظران در روز جمعه(روز منتسب به حضرت بقیه الله الاعظم(عج)) ۲۸ دی ماه از ساعت ۶ صبح با قرائت دعای عهد میزبانی از زائران را آغاز می کند.

 

سخنرانی حجت‌الاسلام میرشفیعی از ساعت ۶:۱۵، زمزمه دعای پرفیض ندبه با نوای سید جواد میرجعفری از ساعت ۷ از دیگر برنامه های صبح جمعه میعادگاه منتظران است.

 

گفتنی است، قرائت زیارت شریف آل یاسین از ساعت ۱۶ پایان بخش برنامه های این هفته مسجد مقدس جمکران است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان حسن روحانی فرمانده کل ارتش مراسم ترحیم والده مادر حضرت زینب س فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی روز پرستار سفر رئیس جمهور مهدی باوران مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد

محمد قصابی افزود: این پرواز‌ها روز‌های جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل و اردبیل -مشهد توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه اولین پرواز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد، اظهار کرد: بر همین اساس هواپیمای BAE. باشماره پرواز ۱۰۹۸ راس ساعت ۱۵:۳۰ از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برخاسته و راس ساعت ۱۷:۵۰ در فرودگاه اردبیل به زمین خواهد نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: این هواپیما همچنین روز جمعه راس ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک کرده و راس ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین خواهد نشست.

قصابی اضافه کرد: در صورت استقبال مردم، پرواز هواپیما از فرودگاه اردبیل به مشهد و بالعکس افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • آسمان ابری و بادی تهران در پایان هفته
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد