Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:50:15 GMT

قیمت بلیت دیدار ایران - عراق در بازار سیاه

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۳۹۵۰

قیمت بلیت دیدار ایران - عراق در بازار سیاه

سایت عراقی خبر داد که بلیت دیدار ایران و عراق در بازار سیاه خرید و فروش می‌شود.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایران چهارشنبه در آخرین و سومین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات به مصاف تیم ملی عراق می‌رود.

سایت سومریه نیوز عراق خبر داد: بلیت‌های دیدار عراق با ایران در ورزشگاه آل مکتوم دبی یک هفته مانده به این دیدار به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اکثر عراقی‌ها نتوانستند بلیت تهیه کنند. هواداران عراقی حاضر در امارات ۱۰ هزار نفر هستند و اکثر آنها اکنون در بازار سیاه به دنبال بلیت بازی هستند.

بیستر بخوانید:

واکنش عضو هیئت رئیسه فدراسیون به توافق کی‌روش با کلمبیا

گزارش‌ها حاکی از آن است که در بازار سیاه بلیت بازی عراق با ایران به هزار درهم یعنی ۲۷۰ دلار می‌رسد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا بلیت فروشی تیم ملی عراق تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد بذرپاش» که روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در نشست این کمیسیون در ابوظبی حاضر شده بود، پس از برگزاری نشست و دیدار و گفتگو با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ابوظبی با «شیخ منصور بن زاید آل نهیان» نائب رئیس دولت امارات دیدار کرد.

در این دیدار که در قصر «الوطن» ابوظبی برگزار شد، دو طرف در مورد روابط و همکاری‌ها به‌ویژه توسعه تجارت بین دو کشور گفتگو کردند.

شایان‌ذکر است که مهرداد بذرپاش در این سفر به گفتگو با مقامات و فعالان اقتصادی امارات پرداخت تا موضوع توسعه تجارت بین دو کشور با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در این سفر و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته می‌توان پیش‌بینی کرد تجارت بین دو کشور به ۳۰ میلیارد دلار برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • تفاوت عجیب قیمت خودرو در ایران و امارات
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد