Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمتر از یک هفته از چاپ مطلبی با عنوان «آسفالت مسیر فرمانیه در دست‌انداز بروکراسی» روز گذشته دادستان مشهد اعلام کرد: پیگیر آسفالت مسیر فرمانیه به جاده شاندیز از طریق استانداری هستیم.

غلامعلی صادقی افزود: مردم از وضعیت بلوار وکیل‌آباد به سمت طرقبه و شاندیز در ایام تعطیل خسته شده‌اند و در همین راستا دستگاه قضایی بر اساس بندهای ۲ و ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی و در دفاع از حقوق عمومی و پیشگیری از وقوع جرم در حال پیگیری موضوع تا حصول نتیجه است و از استاندار به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان خواسته شده است تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ نماید تا شاهد کاهش بار ترافیکی محور وکیل‌آباد به طرقبه و شاندیز در ایام تعطیل باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است که در سال‌های اخیرمعضل ترافیک انتهای بلوار وکیل‌آباد در روزهای تعطیل به یکی از چالش‌های اساسی مدیریت ترافیک مشهد مبدل شده است که با بررسی فنی کارشناسان حوزه ترافیک یکی از راهکارهای میان مدت حل این مشکل، ایجاد راه دسترسی دیگر به مسیر شاندیز بود که از انتهای بلوار فرمانیه منطقه الهیه مشهد به جاده شاندیز متصل می‌شود.

اما به دلیل خاکی بودن این محور آسفالت آن با مشکلاتی مواجه شد؛ چراکه به دلیل قرار گرفتن این محدوده در حوزه شهرستان تازه تأسیس بینالود تأمین اعتبار لازم برای آسفالت مسیر مقدور نبود و حتی بخشی از مسیر با همیاری دهیاری‌های روستاهای واقع شده در این محور آسفالت شد، اما حدود یک کیلومتر ازاین مسیر همچنان خاکی است و در آخرین تصمیم گیری مقرر شده شهرداری مشهد متولی این اقدام باشد، اما با گذشت چند ماه از این تصمیم هنوز پاسخی از سوی شهرداری داده نشده است.

همچنین تابستان امسال دادستان مشهد مهلتی داد و دستگاه‌های مربوط را ملزم به حل موضوع تا پایان شهریور ماه نمود که اکنون با گذشت چند ماه از پایان این مهلت هنوز اقدامی صورت نگرفته است و امیدواریم با اظهارنظر اخیر دادستان مشهد مبنی بر پیگیری موضوع از طریق استانداری بزودی شاهد اقداماتی عملیاتی در این مورد باشیم.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست مشترک با مسئولان بخش گلباف از توابع کرمان با اشاره به طرح نا تمام آسفالت جاده از محور بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان از سال ٨٣  افزود: متأسفانه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برای اجراء، دو جاده به طول ٢٠ کیلومتر چندین سال معطل مانده و همچنین  با آسفالت جاده  سختگذر حسن آباد به سیرچ به طول ۶ کیلومتر بسیاری از مشکلات مردم منطقه  رفع می شود.

 مهدی بخشی افزود:  در  تکمیل  نشدن  طرح آسفالت جاده شهداد به نهبندان، قصور و ترک فعل  بررسی می شود.

شایان ذکر است  قرار شد: جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرائی استان  برای رفع سایر مشکلات مطرح شده از جمله در آستانه تعطیلی قرار گرفتن دانشگاه پیام نور گلباف، تخصیص بخشی از کویر گلباف به شهرستان بم، ضرورت  اختصاص یک دستگاه بولدوزر برای پهنه بندی مناطق سیلابی، تأخیر در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در گلباف و ... برگزار شود.

 

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد