Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:57:34 GMT

مرگ یکی از گمشدگان شورقاضی ایوانکی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۴۱۱۶

مرگ یکی از گمشدگان شورقاضی ایوانکی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از انجام عملیات نجات یک گروه 7 نفره گرفتار در برف در کوهستان های برفی ایوانکی شهرستان گرمسار خبر داد.

علی یحیایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در این عملیات نیروهای امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر استان سمنان مشتمل بر یک تیم 7 نفره، توانستند پس از 52 ساعت تجسس در کوهستان، 6 نفر را نجات دهند و متأسفانه یک مرد 52 ساله نیز فوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز جمعه هفته گذشته 21 دی ماه، ساعت 13 و 39 دقیقه تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر استان سمنان در کوه قرمز روستای شورقاضی ایوانکی عملیات را آغاز کردند و بعد از دو روز در ساعت 17 و 30 شب گذشته با نجات 6 نفر و فوت مرد 52 ساله عملیات به پایان رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان همچنین از نجات یک مرد در کوهستان های شهرستان میامی خبر داد و گفت: روز گذشته 23 دی ماه، یک تیم 4 نفره عملیات امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر استان، در روستای کرک آباد بخش هونستان شهرستان میامی توانستند یک نفر را که در کوهستان های برفی این منطقه گرفتار شده بود را نجات دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات طرح  آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیّران جمعیت هلال احمر استان تهران آغاز شد.

کاووسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه  ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در این طرح اجرا می‌شود گفت: خیّرین موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

او افزود: روستا‌های تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستا‌های دارای تنش آبی هستند که در این طرح از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می‌شوند.  

کاووسی با بیان اینکه  با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از نعمت آب برخوردار می‌شوند، عنوان کرد: برای تأمین اعتبار این طرح ۳۵ میلیارد ریال از سوی موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا سرمایه‌گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود