Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی امیدی اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات قرآن جوانان، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی مرحله استانی، نیمه اول بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: ثبت‌نام این دوره از مسابقات قرآن آغاز شده و تا سی دی‌ ماه امسال ادامه دارد و این مسابقات در مرحله کشوری به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدی بیان داشت: چهارمین دوره مسابقات قرآن در رشته های قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ کل در بخش شفاهی و فهم زبان قرآن در بخش کتبی در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود که ورزشکاران در دو رده سنی بالای ۱۵ سال و کمتر از ۱۵ سال می‌توانند در مسابقات شرکت کنند و کارکنان و جوانان نیز در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال امکان شرکت در مسابقات را دارند.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند به منظور ثبت‌نام به نشانی www.javanan-varzesh-quran.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4512382

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قرآنی ورزش وجوانان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد