Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواپیمای بوئینگ 707 در صفادشت کرج سقوط کرد.

به گزارش عصر ایران، یک فروند هواپیمای بوئینگ 707 در صفادشت کرج سقوط کرد.

اورژانس تهران از سقوط هواپیما _ حوالی صفادشت تهران خبر داد. تاکنون یک بالگرد و ده آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

به گفته مسولین، هواپیمای باری 707 به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بوده است که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئولان می‌گویند دومین اشتباه خلبان 707 این بوده است که زمان ورود به باند فرودگاه فتح، نتوانسته هواپیما را کنترل کند ؛ در نهایت هواپیمای در فضای باز یک مجتمع مسکونی سقوط کرده و کاملا در آتش سوخته است. این هواپیما حامل گوشت بوده است.

سازمان هواپیمایی لحظاتی پیش اعلام کرد که هواپیما، متعلق به قرقیزستان بوده و 10 سرنشین داشته است.
در همین حال، روزنامه البرز فردا در کانال تلگرامی اش نوشت: خلبان هواپیما که زنده خارج شده است گفت که این هواپیما 15 خدمه داشته که از سرنوشت شان خبری نیست.

بوئینگ 707 یک هواپیمای جت تجاری دوربرد است. از این هواپیما در فاصلهٔ بین سال‌های 1958 تا 1979 به تعداد 1010 فروند ساخته و تحویل شده‌است.

آیا هواپیما متعلق به ساهای ایران است؟
بررسی تصاویر هواپیمای سقوط کرده و هواپیمای 707 ساها، نشان می دهد که هر دو هواپیما دارای رنگ آمیزی یکسانی هستند. هر شرکت هواپیمایی، دارای رنگ سازمانی مخصوص خود است. هواپیماهای ساها از دو نوار رنگی سرمه ای پر رنگ و قرمز در بدنه خود استفاده می کنند.
در خطوط هوایی ایران فقط ساها 707 دارد.

عکسی از هواپیمای ساها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سقوط هواپیما بوئینگ 707

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین هوا، پلیس ایالت ویکتوریا استرالیا از کشته شدن دو نفر بر اثر سقوط یک هواپیما سبک در مونت بیوتی در روز شنبه خبر داد.

سازمان آتش نشانی کشور استرالیا گزارش داد که هواپیمای سقوط کرده یک "گلایدر موتوردار" بوده است.

مونت بیوتی در شمال شرقی ایالت واقع شده است، شهر کوچکی است که توسط پارک ملی آلپ احاطه شده است و دارای دریاچه‌ها، جنگل‌ها و میدان‌های برفی است.

کد خبر 6090322

دیگر خبرها

  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان