Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام با اشاره به تجدید برخورد با گرانفروشی در ایلام گفت: با هرنوع گران‌فروشی گوشت قرمز در استان ایلام برخورد می‌شود. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

نعمت الله بیرانوند در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام، از تجدید برخورد با گرانفرشی در بازار ایلام خبرداد و اظهار داشت: گرانی‌گوشت قرمز در ایلام به علت تداخل دلالان در خرید دام و اقدام به قاچاق دام در استان ایلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: جهت برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز و برخورد و مقابله با پدیده مزموم قاچاق دام که موجب افزایش قیمت این محصول پر مصرف شده است، اقدامات مقابله‌ای در حال انجام است.

120 پرونده تخلف عطاری‌ها به تعزیرات حکومتی کردستان ارسال شد1408 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ارسال شد5 قصاب متخلف در شهرستان کهگیلویه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

وی با تاکید به برخورد بازدارنده توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام خاطرنشان کرد: تزریق گوشت قرمز به بازار موجب تعادل بازار می‌شود.

بیرانوند در ادامه افزود: علاوه بر تزریق گوشت قرمز به بازار استان، اقدامات برخوردی و بازدارنده در سطح استان به شدت درحال اقدام است و شعب 4 گانه تعزیرات حکومتی در سطح شهرستان‌های تابعه با تشکیل تیم‌های مشترک با گرانفرشی برخورد دارند.

وی تشکیل سه هزار و 582 پرونده را در 9 ماهه امسال از اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی نامید و تصریح کرد: 740 میلیارد ریال ارزش مالی این پرونده‌ها است.

بیرانوند از کلیه شهروندان استان خواست و گفت: شهروندان ایلامی هرگونه موارد گرانفروشی را به شماره 123 گزارش کنند تا با اعزام تیم‌های کنترلی به تخلف آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ ت

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی