Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ صدیقه مرادی با اعلام این خبر، افزود: در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به منظور معرفی و ترویج سیره و اندیشه امام روشن اندیش و دشمن شکن و جوانان و نوجوانان و پیوند عمیق فرهنگیان و نسل جوان با آثار و رهنمودهای حضرت امام راحل(ره) معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد جشنواره فرهنگی و هنری آینه زمان با موضوع زندگی به سبک روح الله را با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با اشاره به عناوین رشته ها و مخاطبان جشنواره آینه زمان، افزود: ضوابط و مقررات هر رشته از طریق سایت جشنواره به نشانیwww.aynehzaman.irاطلاع رسانی می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: در کلیه گرایش ها و رشته ها ارائه آثار با موضوع جشنواره مد نظر است و از ارسال آثار با موضوعات دیگر و موضوع آزاد خودداری گردد.

صدیقه مرادی با اشاره به ضوابط عمومی شرکت در جشنواره، اظهار داشت: آثار به همراه شناسه اثر در سایت دبیرخانه کشوری جشنواره آینه زمان (زندگی به سبک روح الله )توسط شخص شرکت کننده بارگذاری می‌شود و ارزیابی آثار در سطح کشوری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجری برنامه در سطح شهرستان‌ها کانون های فرهنگی تربیتی می‌باشند و اطلاع رسانی و جذب دانش آموزان و معلمان از طریق این کانون‌ها انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: سامانه ثبت نام دانش آموزان و معلمان در اختیار تمام متقاضیان قرار خواهد گرفت و محوریت ثبت نام دانش آموزان با کانون های فرهنگی تربیتی خواهد بود و به منظور استفاده از ظرفیت شوراهای دانش آموزی در مدارس و انجمن های ذیل آن با نظارت و راهبری مدیران محترم مدارس، برنامه های درون مدرسه ای از طریق این عزیزان انجام خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در نقش شوراهای دانش آموزی اجرای این جشنواره را مهم عنوان کرد و گفت:  مدیران کانون ها با هماهنگی مدیران مدارس، از طریق ارتباط با روسای شوراهای دانش آموزی مدارس به ویژه انجمن سبک زندگی ایرانی اسلامی اطلاع رسانی و ثبت نام دانش آموزان را هدایت خواهند کرد.

مرادی مهدی آبادی ادامه داد: در پایان جشنواره در بخش تجلیل از دست اندرکاران جشنواره از تعدادی از مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی که بیشترین ثبت نام را داشته باشند و همچنین تعدادی از شوراهای دانش آموزی و مدیران فعال در هر استان که در این خصوص مشارکت بیشتری داشته باشند توسط ستاد برگزاری جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی افزود: انتظار است ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان با تمام ظرفیت و حمایت‌های مادی و معنوی از این جشنواره، تمهید مقدمات اطلاع رسانی و مشارکت حداکثری مخاطبان را در این رخداد عظیم فرهنگی هنری فراهم نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ضوابط اختصاصی مورد نیاز هر رشته و همچنین ملاک های داوری هر رشته از طریق سایت جشنواره به نشانی: ‌www.aynehzaman.ir  اطلاع رسانی می شود و علاقمندان می‌توانند به سایت جشنواره مراجعه نمایند

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان استان کرمان دانش آموزان فرهنگی و هنری مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی معاونان دادگستری از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

وی با قدردانی از دستورات بیست‌ودوگانه ریاست قوه قضائیه خطاب به مسئولان قضائی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور، افزود: باید در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضائی حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته‌اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضائی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

کد خبر 748358

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود