Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:50:37 GMT

عدم رعایت ایمنی جان یک آتش نشان را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۵۰۲۹

عدم رعایت ایمنی جان یک آتش نشان را گرفت

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: عدم رعایت ایمنی جان یکی از آتش نشانان را گرفت.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «زهرا صدراعظم نوری» در جلسه امروز شورا با اشاره به حادثه روز گذشته برای آتش نشانان گفت: متاسفانه دوباره شاهد حادثه ناگواری برای جامعه آتش نشانان هستیم.

 

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران افزود: بعدازظهر روز گذشته 23 دی حریقی در سوله ای در شهرک بهارستان خاوران رخ می دهد و آتش نشانان از جمله ایستگاه 63 به محل حادثه اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوری افزود: پس از اتمام اطفای حریق و موقع جمع آوری تجهیزات آتش نشانان ایستگاه 63 که در حال جمع آوری نردبان بودند بر اثر شدت ولتاژ بالای کابل 20 کیلوواتی موجود در محل دو آتش نشان دچار برق گرفتگی شده و پرتاب می شوند.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: ولتاژ بالای برق باعث پرتاب شدن دو آتش نشان می شود که سیداحسان جامعی بر اثر برق گرفتگی و ایست قلبی در سن 31 سالگی و با 9 سال سابقه به شهادت می رسد و امکان احیای وی وجود نداشته است.

 

نوری ادامه داد: آتش نشان دیگر که دچار برق گرفتگی شده بود در بیمارستان احیا می شود و سلامتی خود را به دست آورده است.

 

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران تصریح کرد: به نمایندگی از شورا تاملات و تاثرات خود را نسبت به این عزیز ایثارگر ابراز می داریم و به خانواده داغدارش تسلیت می گوییم.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران از شهروندان درخواست کرد تا ایمنی را بیشتر رعایت کنند تا جان خود و افرادی که به کمک آنان می آیند را به مخاطره نیندازند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور شیراز سفر رئیس جمهور به گلستان ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان فرمانده کل ارتش مراسم ترحیم والده مادر حضرت زینب س شهدای آتشنشان آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد