Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر وطن دوست رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت:  اکیپ های راهداری شهرستان چرداول در حالت آماده باش هستند.

 وطن دوست با اشاره به استقرار ماشین آلات زمستانی در گردنه ها افزود: بامداد شب گذشته در چندین نوبت محور حمیل در محدوده شهرستان چرداول توسط اکیپ های شهرستان ریزش برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ د

ریزش برداری در چرداول

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: گردنه ته‌ته در محور شهرستان پاوه، استان کرمانشاه به سروآباد کردستان با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _ چهارشنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردنه ته‌ته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن‌سازی شد.

وی افزود: گردنه ته‌ته یکی از نقاط مرتفع و برف‌گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت‌گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف‌روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی گفت: گردنه ته‌ته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 747586

دیگر خبرها

  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر