Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: پلیس آلمان چند ماه پیش یک دیپلمات ایرانی را با ادعای برنامه‌ریزی برای بمب‌گذاری در تجمع گروهک تروریستی منافقین بازداشت کرده بود.

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور در رابطه با آخرین وضعیت دیپلمات ایرانی دستگیر شده در آلمان گفت: ایران درخواست استرداد این دیپلمات را داشته، اما آلمان با استرداد وی موافقت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنیدی در خصوص ادعای اروپایی‌ها در این پرونده گفت: آن‌ها مدعی هستند که این فرد در حال انجام ماموریت برای ایران بوده است. در حالی که وزارت امور خارجه کشورمان این موضوع را که این دیپلمات در حال انجام ماموریت برای کشورش بوده، تکذیب کرده است. ضمن اینکه وزارت امور خارجه به صراحت تاکید می‌کند که اصل این عمل هم توسط این دیپلمات اتفاق نیفتاده است.

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اینکه بین ایران و کشور‌های غربی در مورد این موضوع اختلاف نظر وجود دارد، گفت: اتحادیه اروپا مدعی است که در بررسی‌های خود به شواهدی در این زمینه دست‌یافته است، البته این موضوع ابدا مورد تایید دولت ایران نیست. با این وجود دولت براساس موارد ادعایی اروپایی‌ها پیگیری‌هایی را در وزارت اطلاعات انجام داده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: استرداد دیپلمات ایرانی آلمان جنیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • آزادی بیان و دموکراسی به سبک پلیس آلمان (فیلم)
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • موافقت عربستان با پیشنهادهای ایران
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه ۵۰۰ یورو به زئران حج ۱۴۰۳
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی