Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی رئال مادرید بار دیگر تأکید کرد که نیمکت‌نشین شدن برخی از بازیکنانش به دلیل داشتن مشکلات شخصی با آنها نیست. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سانتیاگو سولاری سرمربی رئال مادرید در واکنش به برد 2 بر یک تیمش مقابل رئال بتیس در هفته آخر نیم فصل نخست لالیگا، بار دیگر گفت که با هیچیک از بازیکنانش مشکل و خصومت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولاری با وجود مصدومان پرشمار تیمش باز هم حاضر نشد ایسکو را در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار دهد و این بار علاوه بر ایسکو، مارسلو را هم از ترکیب اصلی کنار گذاشت که این تغییرات برای خبرنگاران تعجب‌آور بود.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها در این باره گفت: من باید متناسب با وضعیتی که تیمم در آن قرار دارد تصمیم‌گیری کنم. برخی از بازیکنان ما مصدوم هستند به خصوص در خط حمله پس لازم بود که من برای بردن بازی راهی پیدا کنم. برخی بازیکنان بازی می‌کنند و برخی دیگر نه. ما در سه تورنمنت حضور داریم و سه روز دیگر یک بازی دیگر داریم، پس بازیکنان نیمکت‌نشین هم فرصت بازی به دست خواهند آورد. هیچ مسئله شخصی با هیچ بازیکنی وجود ندارد.

سولاری افزود: من متأسفم که باید حرف‌هایم را تکرار کنم اما تیم ما همینی است که می‌بینید و در این شرایط باید ببینم بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم چیست. همه می‌توانند بازی کنند و عضوی از تیم ما هستند. از اولین روزی که سرمربی رئال شدم این را گفتم.

فوتبال جهان|رئال مادرید با شلیک 3 امتیازی سبایوس موقتاً از بحران خارج شد

سرمربی کهکشانی‌ها در ادامه تأیید کرد که انگشت دستش کریم بنزما شکسته است و از دنی سبایوس زننده گل پیروزی‌بخش رئال مادرید هم تمجید کرد. او اظهار داشت: دنی هنوز هم تعلق خاطر خاصی به رئال بتیس دارد. بازگشت به خانه تیم سابق برای هر بازیکنی هیجان انگیز است. این بار بازگشت دنی به تیم سابقش به نفع ما تمام شد و او بسیار خوب بازی کرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سانتیاگو سولاری رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سانتیاگو سولاری رئال مادرید سانتیاگو سولاری رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم