Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اتمام بازه دریافت آثار، دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان با ۳۱۸۹ اثر و نشریه، دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ۱۸۸۷ اثر و نشریه و دانشگاه شیراز با ۱۸۳۴ اثر و نشریه بیشترین میزان مشارکت در بخش‌های رقابتی جشنواره را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی با توجه به اتمام بازه دریافت آثار، دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان با ۳۱۸۹ اثر و نشریه، دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ۱۸۸۷ اثر و نشریه و دانشگاه شیراز با ۱۸۳۴ اثر و نشریه بیشترین میزان مشارکت در بخش‌های رقابتی جشنواره را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش دانشگاه‌های شهید بهشتی، فردوسی مشهد، علوم پزشکی شیراز، الزهرا س، تبریز، تهران و علامه طباطبایی در رده چهارم تا دهم قرار دارند.
همچنین از مجموعه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد خوراسگان با ارسال ۲۵۸
اثر و نشریه بیشترین مشارکت را در جشنواره داشته است.
با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی اعلام شد.

محمد صادق میرعلی مسئول دبیرخانه یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی با اعلام خبر ثبت ۲۸۲۴۹ اثر و نشریه در سامانه جشنواره افزود: از مجموع کل آثار ارسالی تعداد۳۲۷۹ نشریه در بخش نشریات برتر، تعداد ۲۰۶۲۷ اثر در بخش آثار برتر، تعداد ۳۰۲ نشریه در بخش فضای مجازی، تعداد ۱۵۶۹ اثر دربخش ویژه و تعداد۲۴۷۲ اثر در بخش نویسندگان برتر ثبت و ارسال گردیده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد که در بخش نشریات برتر؛ رسته فرهنگی با تعداد ۴۷۵ نشریه و در بخش آثار برتر؛ رسته‌ی تیتر با ۳۳۴۲ اثر و در بخش ویژه؛ محور دانشگاه و حل مسائل ملی با ۶۰۱ اثر بیشترین حجم آثار و نشریات ارسالی هر بخش را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیشترین مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور