Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۱۱۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان با اعتباری بالغ بر ۳۷۲ هزار و ۷۷۰ میلیون ریال لکه گیری و روکش آسفالت شده‌اند.

ارسلان شکری با بیان اینکه بیشترین روکش آسفالت جاده‌ای استان در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه با نزدیک به ۳۹ کیلومتر بوده است، افزود: در شهرستان ارومیه راه‌های روستایی دارغالو، جانوسلو، گلمرز، الیاس‌آباد و محمودآباد به مبارک‌آباد، راه‌های اصلی ارومیه به اشنویه، محور ارومیه به تبریز و راه‌های فرعی چهارده شهید - راژان - زیوه و انهر - سه‌راهی چهارده شهید لکه گیری و روکش آسفالت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری با اشاره به اینکه پس از ارومیه بیشترین میزان روکش آسفالت در سلماس با نزدیک ۱۴ کیلومتر بوده است، ادامه داد: شهرستان‌های ماکو، میاندوآب، سردشت، نقده، خوی، مهاباد، چایپاره، اشنویه و پیرانشهر نیز از دیگر شهر‌هایی بودند که امسال عملیات روکش آسفالت در برخی محور‌های آن انجام شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال از حدود ۱۱۰ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت جاده‌های استان ۲۷ کیلومتر و ۷۰۰ متر آن مربوط به راه‌های روستایی بوده است، عنوان کرد: همچنین از این میزان یک کیلومتر و ۷۰۰ متر مربوط به آزاد راه‌ها، ۱۳ کیلومتر و ۱۳۵ متر مربوط به بزرگراه‌ها و بقیه مربوط به راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان‌غربی است.

این مقام مسئول در پایان با اعلام اینکه تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی فراهم نمودن جاده‌هایی مساعد و ایمن برای مسافران و رانندگان است، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال آینده نیز به ترتیب نیاز و الویت ۳۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان لکه گیری و روکش آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام/ی

 

لکه گیری و روکش آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان خبر داد.

 علی اصغر عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به به‌سازی محور ابهر_مرشکن که یکی از مطالبات مردمی بود، اظهار کرد: سال گذشته ۵ کیلومتر اجرای عملیات بهسازی رویه و روکش آسفالت در محور ابهر _مرشون انجام شد و امسال نیز با پیگیری‌های مستمر و تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی، ۸ کیلومتر از این محور آغاز شد.

وی در ادامه افزود: برای بهسازی این محور جمعا ۵ هزار تن آسفالت با استفاده از ۸ دستگاه کمپرس و ۳ دستگاه غلطک جهت بهسازی روکش بکار گرفته شده است.

عطوفی با بیان این‌که نقش این محور در شهرستان بسیار فراتر از یک محور روستایی صرف است، تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار مابقی این محور در اولویت قرار دارد.

رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ابهر توضیح داد: لکه‌گیری راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، علف‌زنی، اصلاح شیب‌های شیروانی، قنو زنی محورها و تعریض محور آرامستان رضا به طول ۳ کیلومتر به صورت امانی در دست اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر