Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیلیو بوتراگنیو، از مدیران ارشد باشگاه رئال مادرید معتقد است که او و دیگر مدیران رئال قصد ندارند در موضوع نیمکت نشینی ایسکو دخالت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو در برنامه های سانتیاگو سولاری جایی ندارد و بیشتر به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است. سولاری در روزهایی که تیمش رو به شکست خوردن است، به ایسکو فرصت نمی‌دهد و شب گذشته نیز که 2-1 پیروز شدند، همچنان او را روی نیمکت نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال بوتراگنیو مدعی شد که این موضوع به سولاری مربوط است و کسی حق دخالت در آن ندارد.

 

 

 

او گفت:" تصمیم گیری درباره ایسکو برعهده سولاری است و در آن دخالت نخواهیم کرد. مربی باید برای این موضوعات تصمیم بگیرد و کسی حق دخالت ندارد."

 

بوتراگنیو درباره بازی گفت:" 30 دقیقه اول بر بازی مسلط بودیم و می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم. در دفاع مستحکم ظاهر شدیم و موقعیتی به حریف نرسید. در نیمه دوم مالک شدن توپ کار سختی برایمان شده بود. مصدوم هم زیاد داشتیم ولی تیم شخصیت خود را نشان داد و پیروز شد."

امیلیو بوتراگنو (رئیس بخش ارتباطات) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

به گزارش "ورزش سه"، بازی رئال مادرید و سوسیداد قرار بود شنبه برگزار شود ولی با درخواست رئال به جمعه تغییر یافت. دلیل این درخواست در پیش بودن بازی حساس رئال برابر بایرن است که سه شنبه در مونیخ برگزار خواهد شد. رئال به این ترتیب فرصت بیشتری برای ریکاوری خواهد داشت.

در سوسیداد ولی این تغییر برنامه گویا بازخورد خوبی نداشت. ایمانول گفت: «تغییر برنامه برای حضور قدرتمندتر نماینده اسپانیا در لیگ قهرمانان از نظر ما مشکلی نیست ولی امیدوارم لالیگا با درخواست تیم های دیگر نیز موافق کند و این تغییر برنامه فقط برای یک تیم خاص مثل رئال نباشد.»

سوسیداد برای کسب سهمیه لیگ اروپا می جنگد. ایمانول در پاسخ به این سوال که از پیروزی رئال برابر بارسا و نزدیک‌تر شدن این تیم به قهرمانی خوشحال شده یا خیر، گفت: «صادقانه بگویم که کمترین نگرانی من در مورد نتیجه ال کلاسیکو بود. شاید بگویید رئال برد و حالا با جدیت کمتری برابر ما قرار می گیرد چون تقریبا قهرمانی اش مسجل شده اما این طرز فکر اشتباه است. رئال با هر ترکیب و در هر شرایطی یک تیم بسیار قدرتمند است و ژن مبارزه طلبی آنها کشنده است. ما بدون توجه به وضعیت فعلی رئال انتظار داریم برابر رقیبی دشوار و سخت قرار بگیریم.»

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!