Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت علوم جزئیات فراخوان و ثبت‌نام برای همکاری‌های تحقیقاتی مشترک بین ایران و آلمان را اعلام کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، اساتید دانشگاه‌ها برای شرکت در فراخوان همکاری‌های تحقیقاتی مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و فدرال آلمان می‌توانند به سایت مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متقاضیان باید با مراجعه به این سایت وارد بخش فراخوان پروژه‌های مشترک شده و ضمن دانلود نمونه پروپوزال و تکمیل فرم فراخوان پروژه‌های مشترک به صورت آنلاین و آپلود پروپوزال تکمیل شده، تا تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۹ مطابق با ۲۶ فروردین ۹۸ اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌

بوندس‌لیگا آلمان (بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748349

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز