Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:08:20 GMT

پیکر آیت الله حقیقت در شیراز تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۵۹۸۱

پیکر آیت الله حقیقت در شیراز تشییع شد

شیراز- ایرنا- مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حاج عبدالکریم حقیقت ارسنجانی از استادان حوزه علمیه فارس 24 دی 97 با حضور مسئولان استانی، استادان حوزه های علمیه فارس و مردم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ضمن صدور پیامی، رحلت این عالم ربانی را تسلیت گفت و نوشت: آیت الله حقیقت در تمام طول عمر، زندگی طلبگی را حفظ و ضمن پرهیز و چشم پوشی از تمام تعلقات دنیوی ، زاهدانه و خالصانه به تربیت طلاب علوم دینی و نشر معارف حقه مکتب جعفری پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار فارس نیز در پیامی جداگانه اعلام کرد: ارتحال عالم ربانی، مجاهد وارسته و هدایت گر روشن ضمیر حضرت آیت الله حاج عبدالکریم حقیقت که عمر گرانبهای خود را صرف تهذیب نفس، خدمت به دین و ترویج فرهنگ اسلامی نمود، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
بیست و دوم دی ماه آیت‌الله عبدالکریم حقیقت ارسنجانی از استادان حوزه علمیه فارس در سن 92 سالگی و براثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
ع.پ /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دين آيت الله حقيقت حوزه علميه تشييع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود