Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@17:16:55 GMT

معمای نیمکت نشینی اوزیل

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۶۰۶۰

معمای نیمکت نشینی اوزیل

در آن هنگام شاید مانند یک پیروزی به نظر نمی‌رسید اما دست‌کم نشانه‌ این بود که آرسنال به شرایط خوبی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"،  کمتر از یک سال پیش بود که باشگاه آرسنال با شادی اعلام کرد مسعود اوزیل قراردادی سه‌ونیم‌ساله امضا کرده است. آنها الکسیس سانچس را به منچستریونایتد داده بودند و هنریخ مخیتاریان را در ازای او گرفته بودند، چراکه از قرارداد سانچس با آرسنال تنها کمتر از شش ماه مانده بود و این باشگاه چاره‌ای جز دادن اجازه رفتن به سانچس نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوزیل هم وضعیتی مشابه داشت و تیم آرسن ونگر داشت یک ستاره دیگرش را از دست می‌داد. آینده نامشخص به نظر می‌رسید.

 

 

 


اما حالا که یک سال گذشته، احتمالا رائول سانیهی، مدیر جدید فوتبال آرسنال آرزو می‌کند ایوان گازیدیس، مدیر پیشین آرسنال اجازه می‌داد آن اتفاق بیفتد و اوزیل از آرسنال برود.


زمانی که حزب کارگر در انتخابات عمومی سال 2010 شکست خورد، لیان برن، دبیر وقت خزانه یادداشتی برای جانشین‌اش در دولت ائتلافی نوشت و در آن آورد: «شرمنده، هیچ پولی در بساط نیست.»


گازیدیس زمانی که دستمزد اوزیل را دوبرابر کرد، چنین یادداشتی برای سانیهی به‌جا نگذاشت اما با توجه به اینکه اوزیل 350 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد و پیر امریک اوبامیانگ و مخیتاریان هم هر کدام 250 هزار پوند در هفته دستمزد دارند، به نظر می‌رسد که او باید این کار را می‌کرد.

 

 

 

 

آخرین پنجره انتقالاتی گازیدیس و آرسن ونگر طوری پیش رفت که دست‌های جانشینان آنها بسته شد و امری می‌گوید که آرسنال در ژانویه تنها می‌تواند بازیکن قرض بگیرد.

 

حالا ماجرای اوزیل هم پیش آمده است. او حتی به نیمکت آرسنال هم نمی‌رسد و در شکست اخیر آرسنال برابر وستهم از فهرست تیم خط خورده بود. او بازیکنی کم‌اثرتر از ادی انکتیاست.

 

زمانی که به امری گفته شد آرسنال نمی‌تواند به پردرآمدترین بازیکنش بازی ندهد، او پاسخی هدف‌دار داد: «به نظرم بازیکنانی که امروز بازی کردند آنهایی بودند که شایستگی حضور در این مسابقه را داشتند. ما با آنها ممکن است پیروز شویم و ممکن است ببازیم. من تصمیم گرفتم که کدام بازیکنان بازی کنند و به نظرم کدام بازیکنان برای حضور در میدان شایسته‌ترین هستند. ما با اوزیل هم می‌بریم و هم می‌بازیم. به نظرم مساله برد و باخت بر سر بازی کردن یک بازیکن نیست.

 

 

 

 

من می‌توانم بگویم که او در این هفته به شکل معمول کار کرد. ما با او هم برده‌ایم و هم باخته‌ایم. ما به کار با تمامی بازیکنان ادامه می‌دهیم چون آنها مهم هستند، اما امروز سرنوشت تیم با این بازیکنان رقم خورد.»


پیام امری به هیات مدیره آشکار بود. او از اوزیل زیاد استفاده نخواهد کرد و آنها می‌توانند او را بفروشند اما باشگاهی حاضر نیست چنین دستمزدی برای یک بازیکن 30ساله بپردازد. آرسنال شاید او را قرض بدهد و قبول کند که بیشتر دستمزدش را هم بپردازد. یا آنها ممکن است دو سال و نیم صبر کنند تا قرارداد اوزیل به پایان برسد.


بیانیه آرسنال در زمینه تمدید قرارداد اوزیل شاید باعث افزایش روحیه تیم شد اما بهای سنگینی هم به همراه داشت.
 

دیلی میل

منبع: ایران ورزشی

آرسنال مسوت اوزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال مسوت اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • پاس‌های اعجاب‌انگیز مسوت اوزیل / فیلم
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی آرسنال ۳ - ۰ بورنموث
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی