Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@21:39:23 GMT

قیمت دلار و ارز در بازار امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۶۱۱۹

  فرارو – دلار در صرافی‌های بانک‌های امروز با کاهش قیمت ۵۵۰ تومانی نسبت به دیروز، ۱۱ هزار و ۵۰ تومان تعیین شده است.

صرافی ملی قیمت فروش دلار را برای امروز دوشنبه، ۲۴ دی‌ماه را با کاهش پانصد و پنجاه تومانی نسبت به نرخ پایانی روز گذشته‏، ۱۱ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرده است.

امروز صرافی‌ها دلار را با قیمت ۱۰ هزار و ۹۹۰ تومان خریداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین امروز قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش ۱۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت خرید آن نیز ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است.

اما قیمت ارز مبادله‌ای بانک مرکزی در جریان قیمت‌گذاری ۳۹ ارز دولتی موجود در معاملات امروز دوشنبه ۲۴ دی‌ماه نرخ دلار آمریکا و سایر ارز‌های دیگر مانند درهم امارات، لیر سوریه، ریال عمان و قطر و ۶ ارز دیگر ثابت ماند و نسبت به دیروز هیچ‌گونه تغییر قیمتی در آن‌ها اتفاق نیافتاد.

به این ترتیب بر اساس آمار بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا در بازار امروز (دوشنبه ۲۴ دی‌ماه) بدون تغییر نسبت به هفته گذشته ۴۲۰۰۰ ریال رقم خورد.

همچنین هر پوند انگلیس ۵ هزار و ۳۹۳ تومان و هر یورو نیز در مدت مشابه ۴ هزار و ۸۱۸ تومان ارزش‌گذاری شد.

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴ هزار و ۸۱۸ تومان، درهم امارات هزار و ۱۴۳ تومان و پوند انگلیس ۵ هزار و ۳۹۳ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت، ارز دولتی نیز فروخته می‌شود.

بازار ارز با قیمت‌های متفاوت و گیج‌کننده‌ای روبرو است؛ از نرخ صرافی ملی گرفته تا ارز مبادله‌ای، اما برای من و شما هیچ چیز به اندازه قیمت ارز در صرافی‌های بازار آزاد اهمیت ندارد.

اطلاع از اینکه صرافی‌های مختلف قیمت را روی چه عددی تعیین می‌کنند کار سختی است. به هرحال نرخ هر شهر و محله با هم متفاوت است و بسته به تعداد ارز مورد نیاز مشتری می‌تواند تغییر کند.

برای همین در این گزارش متوسط قیمت خرید ارز در صرافی‌ها را در نظر گرفته‌ایم در حالتی که مشتری یک آدم معمولی است و قصد دارد اسکناس‌هایی به ارزش زیر هزار دلار (احتمالا به قصد مسافرت) تهیه کند.

قیمت انواع ارز در بازار ارز، امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷

دلار ۱۱۲۰۰ یورو ۱۳۰۵۰ درهم امارات ۳۰۶۰ پوند ۱۴۶۱۰ لیر ترکیه ۲۰۵۰ یوان چین ۱۶۸۰ دلار کانادا ۸۵۶۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت ارز قیمت دلار بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول

بازار امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نشان می‌دهد قیمت خودرو در تمامی محصولات نسبت به روز گذشته تغییری ندارد و با همان قیمت ثابت، بدون تغییر معامله می‌شود.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با آغاز روند دوباره معاملات در بازار، هیچ‌گونه تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و تمامی محصولات در ثبات کامل خرید و فروش می‌شوند. در ادامه نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو تاثیری بر قیمت تمامی محصولات نداشته است.

قیمت خودروهای داخلی

در روز جاری قیمت خودروهای داخلی هیچ تغییری نداشته و ثابت مانده‌اند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یکی از محبوب‌ترین محصولات ایران‌خودرو با قیمت ثابت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

قیمت پژو پارس سفارشی ELX نسبت به روز گذشته تغییر ندارد و با قیمت ۷۴۷ میلیون تومان می‌توان آن را از بازار خریداری کرد.

رانا پلاس پانوراما (ارتقاء) از دیگر محصولات ایران‌خودرو، هیچگونه تغییری نداشته و با قیمت ۷۱۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که همانند سایر محصولات این شرکت بدون تغییر است و با قیمت ۵۴۲ میلیون تومان می‌توان خرید کرد. سایر محصولات نیز به همین ترتیب بدون تغییر بوده‌اند.

قیمت خودروهای مونتاژی

از ابتدای معاملات امروز، قیمت خودروهای مونتاژی همانند خودروهای داخلی تغییری ندارند.

آریزو ۵ اسپورت از محصولات برتر مدیران خودرو با قیمت یک میلیاردو ۴۱۷ میلیون تومان قابل خرید است که این محصول هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته خود نداشته است.

قیمت تیگو ۸ پرو (هیبرید) در حال حاضر ۳ میلیارد و ۱۶۵میلیون تومان بوده که یکی دیگر از محصولات مدیران خودرو به شمار می‌رود.

جک S۵ از دسته محصولات کرمان موتور است که با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. سایر محصولات مونتاژی نیز بدون هیچ تغییر قیمتی ثابت مانده‌اند.

هایما ۸ اس از محصولات ایران‌خودرو بوده که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و در بازار با قیمت یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط