Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هیأت پارلمانی روسی برای دیدار با رئیس جمهوری سوریه وارد دمشق شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یک هیأت روس به ریاست «دیمیتری سابلین» مدیر گروه دوستی پارلمانی روسیه و سوریه برای دیدار با مقامات این کشور وارد دمشق شد.

قرار است اعضای این هیأت با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار کرده و در خصوص امضای توافقنامه همکاری های پارلمانی و پروژه های سرمایه گذاری رایزنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این هیأت روس بعد از دیدار با مسئولان سوری به استان طرطوس نیز سفر خواهند کرد.

هیأت های پارلمانی روسی پیش از این نیز بارها به سوریه سفر کرده و در خصوص گسترش همکاری های دو جانبه با مسئولان سوریه دیدار کرده بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوریه روسیه هیئت پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان با دبیزکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی‌های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با حسین ابراهیم طه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان با طرح پیشنهاداتی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است و تحقق این امر می‌تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن ابراز خرسندی از دیدار مجدد با دکتر امیرعبداللهیان، بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رزیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین ضمن استقبال از پیشنهادات حسین امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام داشت.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسرائیل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

کد خبر 6096730

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان با دبیزکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد