Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:05:15 GMT

کاهش 18 درصدی سطح اشغال هتل‌های فارس

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۶۲۶۷

کاهش 18 درصدی سطح اشغال هتل‌های فارس

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به کاهش 18 درصدی سطح اشغال هتل‌های استان در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ابراز امیداوری کرد که با اعمال سیاست‌های تشویقی توسط دولتمردان شاهد افزایش سفرها و رونق هتل‌ها باشیم.

حسن سیادتان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه رزرو هتل‌ها و مراکز اقامتی فارس برای ایام نوروز 98 از اوایل بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفند 97 ادامه دارد، گفت: در حال حاضر سطح اشغال هتل‌های استان 15 تا 20 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در سال 97 موجب کاهش سفر و یا حذف آن از سبد خانوار شده است، افزود: امید است دولتمردان بسته‌های تشویقی منطقی ایجاد کنند تا بخشی از مخارج سنگین هتل‌ها با تکمیل ظرفیت پذیرش آنها جبران شود.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس همچنین خاطرنشان کرد که برای نوروز 98 برنامه تخفیف هتل‌ها برای جذب مهمان و گردشگران داخلی و خارجی در دستور کار قرار گرفته است.

سیادتان با اشاره به وجود 19 هتل در دست ساخت در فارس، یادآور شد: با ارائه تسهیلات کافی برای تکمیل این هتل‌ها علاوه بر بهره‌برداری، شاهد اضافه شدن آنها به مجموعه هتلینگ فارس خواهیم بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اشغال هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از صدور هشدار زرد در استان خبر داد و گفت: آخر هفته بارانی برای بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از صدور هشدار زرد در استان خبر داد و اظهار کرد: از پنج‌شنبه شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود و روز جمعه نیمه غربی استان بارش‌های رگباری به خود خواهد دید.

وی افزود: برای روز شنبه نیز در بیشتر نقاط استان شاهد بارش باران و رگبار هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تا روز جمعه دمای هوا تغییرات جزئی افزایشی خواهد داشت و روز شنبه چهار تا شش درجه کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 749764

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه